p4 2.0ghz op een ga-8siml met een geforce 2 mx is onstabiel

Pagina: 1
Acties:

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 13:32
dit topic staat dus verkeerd , oeps

ik heb dus een paccard bell pc op de kop kunnen tikken met een p4 2.0 ghz northwood , de bios is karig met opties om de fbs te veanderen , hij heeft er zelfs helemaal geen om dit te doen ,

moederbord : ga-8siml de site van het mobo

grafische kaart ; ik heb al een geforce 2mx en een geforce 2 mx 400 geprobeerd, jammer maar helaas , geen resultaat

geheugen ; ik heb een latje ddr 400 (512 mb ) en een latje ddr 266 (256mb) in de twee slots steken, die zijn stabiel en draaien op losse timings ,

harde schijven ; ik heb een 8 gb seagate en een 160 gb western digital in dat machien gepropt , elk met een propere windows install voorzien, hetzelfde resulataat

ik draai met een plextor cd writer en een poineer dvd lezer , mocht het iets uitmaken

mijn 12 volt lijn is 11.7 volt en mijn 5 volt lijn 5.1 volt

in heb nog geen kans om de processor te testen gehad daar ik geen twee socket 478 moederborden heb , maar met een (wazige) p4 2.4 op 1.8ghz (533mhz fsb op 400 mhz) heb ik hetzelfde resultaat
de huidige processor heeft al gedraaid met 0.1 volt meer (om te zien of ik zo wel ik windows zou geraken )

ik heb de condensatoren op het moederbord vervangen omdat deze aan het lekken waren , hierna heeft het bord nog een tijdje goed gewerkt, maar nu geraak ik niet meer in het login scherm van windows ...

[ Voor 180% gewijzigd door successor op 29-11-2005 22:39 . Reden: verkeerde plaats , oeps ]

Out of the box? What box? There is no box.