[VBA] Access opent nieuw form maar ook de module?

Pagina: 1
Acties:

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 09:18
Ik heb in VBA een code geschreven dat, zodra wanneer je op een button klik een nieuw formulier wordt getekent met knoppen erop! Op iedere knop die getekent wordt is een vba code onclick mee gestuurd. Deze VBA code wordt op deze manier meegestuurt:
code:
1
MyForm.Module.InsertLines lngReturn + 1, vbTab & "mssgbox ""Hallo"" "

De code werkt en als ik op 1 van de knopjes klikt krijg ik ook een mssgbox!
Alleen iedere keer als het formulier opent wat gegenereerd wordt door de vba code opent Microsoft Visual Basic automatisch de code editor :(
Weet iemand een optie waardoor hij die code editor niet laat zien?

Bedankt alvast

[ Voor 18% gewijzigd door Sonic op 30-11-2005 11:20 ]

• Sonic
Kickje ;)
Iemand een oplossing hiervoor?
Als ik dus in vba script een form maak met een module erbij en ik open die in VBA gemaakt form dan krijg ik ook de code te zien van die module.

• Sonic
Lol helemaal niemand??
Na dinsdag heb ik nix meer aan een oplossing :)

Verwijderd

het best is denk ik naar een andere oplossing op zoek gaan dan code die code aanmaakt. maar anders bekijk het vbe object eens zou ik zeggen om onzichtbaar code toe te voegen. of anders datzelfde object om open vensters te sluiten (ongetest) : application.VBE.MainWindow.Close

edit. ik heb net je "Access maken van een button in vba"-topic opgemerkt. de events kan je -als ze niet al te veel wijzigen - in 1 gebeurtenisafhandelings procedure in een klassemodule stoppen. maar waarom heb je 50 knoppen nodig?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 18:40 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je dit topic in het goeie forum gepost had, dan had je misschien eerder antwoord gehad. :+

PW>>OFF

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.