whatever it takes
Ik weet het niet, maar waarschijnlijk weten ze het in het FEAR topic wel, stel je vraag daar ns 
[rml][ PC] F.E.A.R. - Deel 2[/rml]
[rml][ PC] F.E.A.R. - Deel 2[/rml]
[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 29-11-2005 21:09 ]
Lees eens de algemene regels op het forum door. Ik denk niet dat je erg lang hebt gezocht. Meestal biedt www.google.nl ook wel een uitkomst. Pas als je echt gezocht hebt kun je hier een topic openen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik weet niet of je lang hebt gezocht? Ik heb op het forum van de F.E.A.R. website gezien en hier staat niks. Ik heb ook al op google gekeken. In het forum van de F.E.A.R. website staat alleen 1 topic in die beschrijft of het beter is of het met keyboard te spelen is of joystick. Maar gezien de beste gamers met keyboards spelen is dat ook niet zo duidelijk. Ik vraag het hierom. Dus die conclusie trek je verkeerd als je er van uit gaat ik niet de andere mogelijkheden heb bekeken 
Ik heb zojuist ook gekeken wat er in het forum staat van tweakers.net bij de F.E.A.R. topics kan ik niks vinden over met joystick topics. Maar als iemand dit spel heeft geinstalleerd kan die persoon toch gewoon melden of het ook met de joystick of in geval van een gamepad valt te spelen.
htg
Ik heb zojuist ook gekeken wat er in het forum staat van tweakers.net bij de F.E.A.R. topics kan ik niks vinden over met joystick topics. Maar als iemand dit spel heeft geinstalleerd kan die persoon toch gewoon melden of het ook met de joystick of in geval van een gamepad valt te spelen.
htg
[ Voor 27% gewijzigd door htg op 29-11-2005 21:18 ]
whatever it takes
Dat je het niet kunt vinden is een goeie reden om je vraag daar te stellen. Elk persoon die FEAR heeft geinstalleerd zal de (mogelijke) optie wel zijn tegengekomen.
Verwijderd
Bijdehandje.htg schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:12:
Ik weet niet of je lang hebt gezocht? Ik heb op het forum van de F.E.A.R. website gezien en hier staat niks. Ik heb ook al op google gekeken. In het forum van de F.E.A.R. website staat alleen 1 topic in die beschrijft of het beter is of het met keyboard te spelen is of joystick. Maar gezien de beste gamers met keyboards spelen is dat ook niet zo duidelijk. Ik vraag het hierom. Dus die conclusie trek je verkeerd als je er van uit gaat ik niet de andere mogelijkheden heb bekeken
Ik heb zojuist ook gekeken wat er in het forum staat van tweakers.net bij de F.E.A.R. topics kan ik niks matchen met joystick topics.
htg

Je vraag moet dan nog altijd in het algemene F.E.A.R topic of maak een topic in problemen & vragen.
Het maakt ook niet uit dat je deze vraag stelt
.
Het gaat erom dat je het beter in het [rml][ PC] F.E.A.R. - Deel 2[/rml] topic had kunnen vragen.
Het gaat erom dat je het beter in het [rml][ PC] F.E.A.R. - Deel 2[/rml] topic had kunnen vragen.
Ik heb de vraag nu ook daar gesteld
whatever it takes
Zie RoD in "F.E.A.R. besturing". Handiger om daar je vraag te stellen
En geef in het vervolg duidelijk aan in je startpost wat je allemaal gedaan hebt om zelf tot een oplossing te komen. Dat voorkomt een hoop nutteloze posts en vragen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.