[Winamp] BSOD bij installatie en starten van winamp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 22:42
Elkele dagen geleden wilde in een update van winamp installeren. Aan het eind van de installatie, waar je nog net kunt zien 'registering', krijg ik een BSOD met de melding BAD_POOL_HEADER.
Ook als ik nu winamp wil starten krijg ik deze BSOD. Voor de rest werkt mijn systeem prima en ik kan ook gewoon andere software installeren. Ik heb recent geen nieuwe hardware geinstalleerd en ik heb de indexing service niet draaien (zou het aan kunnen liggen).
Het vreemde vind ik dat ik de BSOD alleen met winamp krijg. Weet iemand hier misschien meer van af?

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:12
Welk OS gebruik je?
Welke winamp versie? (met welke update)
Zelf al gedaan/gezocht
Winamp herinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 22:42
Ik heb winXP SP2 engelstalig. Het gaat om versie 5.112. Meestal installeer ik de nieuwe versie over de oude heen, wat nooit problemen heeft gegeven. Ik heb 'm geprobeerd te uninstalleren, maar toen gaf ie ook een BSOD. Sindsdien is de uninstallfile beschadigd. Ik heb de installdir weggegooid, geen succes. Dir weggegooid en alle verwijzingen in het register verwijderd, geen succes. Op ene andere plaats installeren, geen succes. Ook een oudere versie van winamp installeren geeft ook een BSOD. Ik het het gevoel dat het niet aan winamp, maar meer aan windows ligt. Voor de rest werkt windows vlekkeloos. Ben in staat om windows helemaal opnieuw te installeren, maar dat is eigenlijk belachelijk. Wat zijn goede tools om fouten in windows op te sporen?

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Al gezocht met google op die foutmelding? Eventuele paramaters (0x00000076 oid) kunnen daarvan bij belang zijn...