Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Servo's geven geen kick meer

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

Topicstarter
(overleden)
Ik heb een aantal servo's (5 stuks) van 2 verschillende merken. Een tijd geleden (ongeveer 6 tot 10 maanden) deden ze het nog. Maar nu doen ze helemaal niks meer. Ook niet als ik er rechtstreeks stroom op zet, alle 5!! doen het dus niet meer. Hoe kan dat zo opeens?. Ik sluit ze wel correct aan, en ik heb ze ookal getest met 2 verschillende sets zenders en ontvangers (die er destijds bij hoorde). kristallen heb ik ook omgewiselt, nog geen resultaat. Weten jullie mischien wat er aan de hand kan zijn?.

Ik denk zelf dat ze vastgelope zijn, anders zou ik het ook niet weten... (ze hebben die tijd dat ik er niks mee deed gewoon in een kist gelegen.)

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Verwijderd

hmm, over wat voor servo's gaat het hier? ik vermoed RC servo's?
in dat geval maakt het ni uit of je gewoon een spanning "rechtstreeks" aansluit want ze zullen pas iets doen als ze gevoed zijn en pulsen krijgen.
Zou verdacht zijn dat ze allen dood zijn door gewoon in een kist te liggen, heb er hier die al 4-tal jaar stilliggen en nog altijd werken alsk ze aansluit.
Check is of je voeding /pulsen wel op de servo's toekomen.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Errrm, wij hebben geen glazen bol waarin we kunnen zien wat er mis is met je servo's. Verder geef je te weinig info: hoe heb je ze aangesloten, wat voor zenders, ontvangers etc, wat voor servo's zijn het etc. Ik denk niet dat wij veel met zo'n topic kunnen, behalve het opsommen van alles wat er wel niet fout zou kunnen zijn met elke servo in deze wereld, en dat word een opsomtopic waar we niets mee kunnen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.