Toon posts:

Text wil niet links uitlijnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.thecounters.net

Ik zit met het volgende probleem, de "titel" van mijn nieuws/verslagen en foto's willen niet links uitlijnen in IE. In firefox is er niets aan de hand maar in IE wordt de text gecentreerd neergezet.
Als je even naar http://www.thecounters.net dan zal je het wel meteen zien, uiteraard wel met IE en niet met firefox.

Ik heb het volgende al geprobeerd.
<td align="left"> TITEL </td>
<td> <left> TITEL </left> </td>
<table align="left"><td> TITEL </td></table>

CSS:
text-align: left;

Het vreemde is dat de de kolom datum wel gewoon links uitlijnt, net als de tabellen programma en uitslagen. Het enige verschil is dat dat de TITEL een link is, maar lijkt me niet logisch dat de text hierdoor gecentreerd wordt.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, of nog iets weet wat ik kan proberen.

Alvast bedankt,

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<table width="380" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr>
<td colspan="5">[img]"Opmaak/Afbeeldingen/spacer.gif"[/img]</td>
</tr>               
<tr>
<td class="menulist" width="44" align="left">18 Nov</td>
<td class="menulist" width="*" align="left"><a class="lmenu" href="/Nieuws/">Ongerechtigde speler</a></td>
</tr>
</table>

Probeer width="*" eens door width="336" te vervangen.

[ Voor 187% gewijzigd door Victor op 29-11-2005 19:38 ]

Verwijderd

* hier stond niets boeiends *

Hij zet toch 2x een <td> erin waarvan die eerste 44 width is? Dus die houdt die ruimte gereserveerd.
Zet je 1x een <td> met full width dan ben je er toch?

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 19:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
King_loui

Bedankt dit werkt, kun jij me misschien uitleggen waarom de text nu wel links gaat staan? Want in pricipe is het toch precies het zelfde?

In iedergeval bedankt kan ik eindelijk de site helemaal afmaken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:37

crisp

Devver

Pixelated

* is geen geldige maataanduiding voor width (dat gebruik je voor rows en cols bij frames); als je wilt dat een cell gewoon de beschikbare ruimte opvult gebruik dan geen width-attribuut. Note dat het gebruik van width/height bij tables geen garantie is dat het ook echt pixelprecies klopt (tenzij je met table-layout:fixed werkt), het is enkel een suggestie voor de browser. Tables zijn immers ook niet bedoelt voor layout...

Intentionally left blank