Ik heb een maandje terug een nieuwe dvdspeler gekocht bij de blokker, een Provision DVD3854PR. Toen ik een dvd wilde kijken leek er aanvankelijk niets aan de hand maar na een uurtje begon dat ding steeds uit te vallen: Het beeld werd zwart, het schermpje waar de tijd te zien is etc. werd leeg en het hele apparaat liep vast met als gevolg dat eerst de stekkers er opnieuw in moesten voordat 'ie het weer deed. Zo'n 5 minuten voor het eind van de film en 6 'vastlopers' later begaf hij het helemaal en kreeg ik em met geen mogelijkheid meer aan de praat, de dvd zat nu ook vast omdat deze er niet meer uit kwam..
Volgens de handleiding die erbij zit zou dit aan 4 dingen kunnen liggen:
1. Disc is beschadigd
2. Stof op disc
3. Apparatuur boven dvdspeler
4. Goed geventileerde plaats
Maar,
1/2: Heb de disc er inmiddels uitgehaald (speler openschroeven, disc eruit, speler dicht
), geen resultaat
3. Nope, staat niks boven
4. Vorige dvd speler werkte ook gewoon, daarnaast voelt ie niet extreem warm aan dus heb niet het idee dat dit het probleem zou kunnen zijn.
Heb geprobeerd de disc eruit te halen en de speler opnieuw aan te sluiten (stekkers) maar om een of andere redenen lijkt ie er geen zin meer in te hebben. Ook in de dvdspeler zelf lijkt niks mis te zijn, geen zichtbare schade in ieder geval. Ik heb zelf het idee dat dit gewoon een zware miskoop is geweest maar hoop toch dat iemand hier misschien weet of dit probleem nog op te lossen is..
Volgens de handleiding die erbij zit zou dit aan 4 dingen kunnen liggen:
1. Disc is beschadigd
2. Stof op disc
3. Apparatuur boven dvdspeler
4. Goed geventileerde plaats
Maar,
1/2: Heb de disc er inmiddels uitgehaald (speler openschroeven, disc eruit, speler dicht
3. Nope, staat niks boven
4. Vorige dvd speler werkte ook gewoon, daarnaast voelt ie niet extreem warm aan dus heb niet het idee dat dit het probleem zou kunnen zijn.
Heb geprobeerd de disc eruit te halen en de speler opnieuw aan te sluiten (stekkers) maar om een of andere redenen lijkt ie er geen zin meer in te hebben. Ook in de dvdspeler zelf lijkt niks mis te zijn, geen zichtbare schade in ieder geval. Ik heb zelf het idee dat dit gewoon een zware miskoop is geweest maar hoop toch dat iemand hier misschien weet of dit probleem nog op te lossen is..