ISO branden met Nero resulteert in lege CD

Pagina: 1
Acties:

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 10:32
Mijn probleem is dus dat als ik een ISO probeer te branden met Nero 6.6.0.1 dan krijg ik een lege CD als resultaat. Dit probleem ligt zeker niet aan de brander of aan de ISO want als ik de ISO van een DVD neem dan werkt het wel en gewone data cd's kan ik ook schrijven. Dus moet het aan Nero zelf liggen. Deze versie heeft altijd goed gewerkt en ook al meerdere ISO's gebrand die wel werkten. Weet er iemand waar dit aan zou kunnen liggen want zelfs via google vind ik niks en in de search ook niet.

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je isobuster eens installeert en kijkt naar zowel de ISO als de geproduceerde CD; kun je dan niets raar ontdekken aan 1 van beiden?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• looin
Er is inderdaad een verschil, als ik de iso bekijk staat er onder track 1 nog 3 mapjes, als ik op de gebrande cd kijk zijn die 3 mapjes er niet. Maar de cd is wel evengroot als de iso volgens verkenner en isobuster Ik heb wel ergens gelezen dat dit kan komen omdat Nero de cd niet goed afsluit maar ik zou niet weten hoe ik met Nero of met een ander programma de cd opnieuw kan afsluiten.

[ Voor 42% gewijzigd door looin op 29-11-2005 19:29 ]

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08 19:38

Phreak

KTM SuperDuke

En je brandt toevallig geen simulatie? :)
Dus dat hij netalsof doet dat hij brandt...

Probeer de image eens te branden met een demo versie van clone cd.
Die kan je hier vinden.

Blyatifull

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-08 14:25
Of probeer dvddecrypter eens. Ik gebruikte vroeger ook nero voor al mijn iso's maar op een gegeven moment kreeg ik ook alleen maar lege cds. Zal wel aan de sterkte van mijn laser gelegen hebben ofzo. Maar ik ben gewoon dvddecrypter gaan gebruiken voor iso's, en dat werkte prima. Nero gebruik ik nog altijd wel voor video_ts mappen, dus het is een beetje vaag, maar probeer het eens. dvddecrypter is btw freeware.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-08 16:48
je hebt in NERO ook de mogelijkheid tot Image Burner... kijk voordat je gaat branden in het lijstje met branders. kijk of daar de goeie speler staat. want met Image Burner maak je als t ware nog een ISO van de bron... dat ben ik namelijk ook vaak tegen gekomen...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• looin
Nee, het is dus zeker op de cd dat ik brand want op de cd zelf is er een bestand gebrand die plaats inneemt op de cd, alleen is er geen data op te vinden.

Pagina: 1