Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

/limit=xxx functie

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 17:32
Ik hou in het 40D40N topic de statistieken bij, en gebruik daar de limit functie bij, oftewel:
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1087375/0/?limit=999

Zo kan ik vanaf onderaan met ctrl+f zoeken naar de laatste post van alle deelnemers aan die wedstrijd. En met de limit functie hoef ik dat dus maar op 1 pagina te doen.

Aangezien de topics nu niet meer altijd worden opgedeeld in delen, en dat ook het geval is bij dat topic, probeerde ik nu 'limit=1500', maar helaas werkt dit niet, 999 is de maximale waarde.

Is dit om extreme serverload te voorkomen? Of is het toen gewoon zo ingesteld omdat er toch geen grotere topics waren?

Het probleem gaat straks dus komen voor mij, wanneer er meer dan 2000 reacties zijn. dan kan ik de limit op 999 zetten, maar dan moet ik alsnog 2 of meer pagina's door zoeken.

Ik ga nu eerst eten, ben over uur terug...

SRK35ZS-W

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Het is een debug functie, en daar gaan dus ook geen feature van maken [/standaardantwoord] :) .

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:38

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is zou je af 1.9.4 via de quicksearch op poster in een topic moeten kunnen zoeken; ik zal morgen eens kijken of dat werkt :)

Intentionally left blank

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als je de eerste serie van 999 eenmaal verwerkt hebt, hoef je die verder niet meer te zien. Je kunt dan toch naar de volgende pagina gaan?
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1087375/1/?limit=999

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 17:32
crisp schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:20:
Als het goed is zou je af 1.9.4 via de quicksearch op poster in een topic moeten kunnen zoeken; ik zal morgen eens kijken of dat werkt :)
Dat zou inderdaad ook erg handig zijn ja, zal het afwachten!
GlowMouse schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:24:
Als je de eerste serie van 999 eenmaal verwerkt hebt, hoef je die verder niet meer te zien. Je kunt dan toch naar de volgende pagina gaan?
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1087375/1/?limit=999
Jouw manier zou inderdaad kunnen werken.
Ik deed het tot nu toe alsvolgt: mijn vorige update was bijvoorbeeld post 869, dan deed ik als limit 869 en kon ik pagina 2 gebruiken om te zoeken.

Als mijn laatste update straks bijvoorbeeld op 1124 staat, dan zou ik een limit van 562 kunnen nemen, waardoor de 3e pagina begint met de posts die nog verwerkt moeten worden.

Ik was in eerste instantie ook gewoon benieuwd naar de reden van het limiet aan de limit ;)

SRK35ZS-W

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:38

crisp

Devver

Pixelated

ja, er zit een limiet aan de limit en dat zal ook niet veranderen :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.