[Alienware] Laat niks van zig horen

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Hey,

Ik heb afgelopen week bij Alienware een Aurora 5500 systeem besteld van ruim 2500 euro...
Na de verzending krijg je in je browser te zien dat ze je gaan mailen met de betaal informatie, ik heb alleen tot op de dag van vandaag nog geen mailtje van ze gezien, de dag na dat ik het systeem besteld heb heb ik ze ook een mailtje gestuurd over hoelang dit zou duren aangezien dit nergens vermend staat (geloof ik), maar ook daar heb ik nog geen antwoord op ontvangen.

Mijn vraag is of iemand hier ervaring heeft met Alienware en of jullie weten hoeland dit zou kunnen duren?

edit:

Als een modje zich geroepen voelt om m'n spellings fout in de title aan te passen.. be my guest B)

[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 29-11-2005 17:58 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Verwijderd

Heb hier ook ervaring mee. Heb ze ooit een hele tijd terug tot 3 x toe een mail gestuurd over hoe ik een systeem van hun kon bestellen in Nederland. Tot op de dag van vandaag nog nooit wat van gehoord! Erg erg slecht. Hoe heb jij dit gedaan? De uk website.. select a country Nederland en dan gewoon bestellen en laten bezorgen in Nederland.

Wel leuk trouwens dat hier iedereen roept dat Dell het niet snapt met zijn XPS gamelijn omdat ze Intel processor's gebruiken... Maar als ik zo op die Alienware site kijk dan zie ik toch ook dat ze daar én Intel én AMD gebruiken... :*) Hun duurste systeem gebruikt zelfs een Intel... dus lijkt me toch dat Dell er best een beetje van snapt, want Alienware is echt voor gamers en die weten toch echt hoe ze een game systeem moeten bouwen? >:) Dus als Intel toch echt zo bar en bar slecht is voor gamers, waarom zou een firma als Alienware deze dan gebruiken... (zij hebben niet zoals Dell dat vermoedelijk heeft prijsafspraken met Intel, dus ze kunnen het ook schrappen).

http://www.alienware.co.u...s/desktop_all_gaming.aspx

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:54:
Heb hier ook ervaring mee. Heb ze ooit een hele tijd terug tot 3 x toe een mail gestuurd over hoe ik een systeem van hun kon bestellen in Nederland. Tot op de dag van vandaag nog nooit wat van gehoord! Erg erg slecht. Hoe heb jij dit gedaan? De uk website.. select a country Nederland en dan gewoon bestellen en laten bezorgen in Nederland.

Wel leuk trouwens dat hier iedereen roept dat Dell het niet snapt met zijn XPS gamelijn omdat ze Intel processor's gebruiken... Maar als ik zo op die Alienware site kijk dan zie ik toch ook dat ze daar én Intel én AMD gebruiken... :*) Hun duurste systeem gebruikt zelfs een Intel... dus lijkt me toch dat Dell er best een beetje van snapt, want Alienware is echt voor gamers en die weten toch echt hoe ze een game systeem moeten bouwen? >:) Dus als Intel toch echt zo bar en bar slecht is voor gamers, waarom zou een firma als Alienware deze dan gebruiken... (zij hebben niet zoals Dell dat vermoedelijk heeft prijsafspraken met Intel, dus ze kunnen het ook schrappen).

intel is niet bar en bar slecht voor games, het is maar hoeveel geld je er aan uit wil geven...

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Waarom bel je ze niet ff? Blijkbaar ging er ergens iets mis? Als je het systeem erg graag wilt hebben, dan kan een belletje geen kwaad toch?

PSN: djmurcielago

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:29
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:54:

Alienware is een redelijk bekende naam in de gamewereld. Als intel een goede deal afsluit met alienware kan dit het gevolg zijn maar dat neemt niet weg dat op dit moment AMD betere gameprestaties levert.

AMD profileerde zich vroeger als goedkoop alternatief maar als je nu de prijzen van de X2's bekijkt is het de omgekeerde wereld. Ergens ook logisch aangezien zij nu de snelste proc hebben
lees gewoon maar eens wat reviews...

[ Voor 8% gewijzigd door FragileM64 op 30-11-2005 00:39 ]

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
djmurcielago schreef op woensdag 30 november 2005 @ 00:31:
Waarom bel je ze niet ff? Blijkbaar ging er ergens iets mis? Als je het systeem erg graag wilt hebben, dan kan een belletje geen kwaad toch?
Ik was wel van plan ze te bellen, zeiden ze ook op de pagina waar ze zeiden dat ze je de nfo toe stuurde, mocht je niks ontvangen kon je mailen of bellen naar toll free nummer... nog wat.. geen idee meer wat het was.. maargoed.

Ik vroeg me gewoon af of meer mensen hier ervaring mee hebben, mmisschien is het normaal dat het zolang duurt.. wil niet te opdringerig over komen natuurlijk :P hoewel ik het systeem wel heeeel graag wil hebben :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Hoe erg ik ook begrijp dat het lastig is als een leverancier niets van zich laat horen is dit niet iets wat in CSL thuishoort. Dit is eerder een SG topic, maar dat weet ik niet zeker. Ik zou dat met één van de moderatoren van dat subforum opnemen of dit topic daar beter tot zijn recht komt dan in CSL :)

Geen CSL/dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.