Toon posts:

[xp] Voorkomen dat user een applicatie sluit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben opzoek naar een programma dat voorkomt dat een bandbreedte programma (netlimiter) wordt gesloten.
Na wat zoeken op google kwam ik bij een programma dat de Sluit button uitschakeld, allemaal veel belovend, maar je kan het programma nog steeds gewoon sluiten, door rechtermuis op t pictogram in het systeemvak, en vervolgens exit.
Ik zoek dus een programma dat er voor zorgt dat netlimiter niet meer te sluiten is, of dat na het sluiten van netlimiter het autmatisch weer opstart
Heeft iemand voor mij een oplossing?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Volgensmij zijn er programma's die icons in je tray kunnen verbergen. Dan is de optie rechtermuisknop niet meer mogenlijk, in NetLimiter kom je dan ook neit meer, via de tray.

Killen kan je het proces wel dmv de task manager.

Ey!! Macarena \o/

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:19

Nakebod

Nope.

Volgens mij kan je, als het puur om Netlimiter gaat, beter kijken hoe je dat ding als service kan laten lopen.
Dan heb je er geen last van, en draait ie altijd.
Het is niet zo heel moeilijk om zelf een programma als service te laten draaien, ff googlen en je kan het vast wel vinden.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kijk hier eens naar; op services kun je namelijk gewoon rechten toepassen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate