NFS Most Wanted: Installer vraagt om NFSU1 te verwijderen?!

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Net NFS Most wanted gekocht, steek de DVD erin, draai de Autoplay-functie, krijg ik alleen 'play' en 'uninstall' opties :? Wtf? Als ik op 'play' klik moet ik de NFSU 1 cd erin steken... Dat doe ik natuurlijk niet. Als ik op 'uninstall' klik, vraagt ie 'Bent u zeker dat u Need For Speed Underground' wil verwijderen? Nu dat wil ik ook niet - dus annuleren maar.

Ik heb dit ook op een Canadees forum gezien, maar daar gaven ze als enige oplossing NFSU1 er ook effectief af zwieren... :( Zijn er mensen die een beter idee hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door Borromini op 29-11-2005 17:42 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Tikje naar SPV :)

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 20:27

Sjod

Ik ben goed luisterend

En als je setup.exe (ofzo iets) aanklikt ?????????????

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Die vind ik niet... Raar maar waar. Er zijn drie mappen op die dvd met een hele hoop rommel prutsen in, maar geen setup.exe gevonden. Normaal ben ik wel intelligent genoeg om daar naar te zoeken. Ik zal de zoekfunctie es op die dvd los laten straks.

Zou het een probleem met registry keys zijn?

@ Crash: sorry als het in het verkeerde subforum stond. Was niet de bedoeling O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Borromini op 29-11-2005 17:53 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

je exe van nfsu is speed.exe
bij nfsmw is het ook speed.exe
de autoplaycd ziet je nfsu als nfsmw
beetje dom van EA moet je ff je nfsu map kopieren gooi je em eraf instaleer je mw en zet je hem er weer terug moet je niet vergeten je savegame te bewaren

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Ok zal es checken... Bedankt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Misschien de support ns een belletje geven? Wellicht weten zij wat er aan te doen valt.

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
Je savegames van NFSU staan ergens in documents en settings, ben ooit es vergeten te backuppen bij format... auto kwijt :S

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Heb je deamon tools draaien?
Ik heb wel eens gelezen dat dat het probleem zou kunnen zijn,

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Ik heb Daemon Tools idd geïnstalleerd, maar het was wel uitgeschakeld toen ik NFSMW probeerde te installeren.

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Borromini schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:01:
Ik heb Daemon Tools idd geïnstalleerd, maar het was wel uitgeschakeld toen ik NFSMW probeerde te installeren.
Deinstalleer het ff kan het probleem wel eens verhelpen.
Ik meen dag BF2 daar ook problemen mee heeft gehad namenlijk.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Met BF2 heb ik totaal geen problemen gehad met Daemon Tools... Legale versie.

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Borromini schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:47:
Met BF2 heb ik totaal geen problemen gehad met Daemon Tools... Legale versie.
Nee ik heb er ook geen last van gehad maar ken wel mensen met het zelfde probleem zegmaar...

Verwijderd

Borromini schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:01:
NFS:MW is beveiligt met safe disc, deze check dus of je alcohol/daemon geinstalleerd hebt... dus het kan wel verschil uitmaken!

• The Chone
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-02 23:13
Ik kan met 99% zekerheid zeggen dat dit niet aan Daemon Tools of Alcohol ligt, want dat zou de grootste onzin zijn. Lijkt erg veel op een bug in de installer, en zo zijn er wel meer bugs in de installer (denk aan detectie DirectX). Zoals zo vaak ligt dit gewoon aan EA.

Are there any experienced suicide bombers?

Pagina: 1