Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dell Axim X3i reparatie buiten garantie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 2 weken kampt mijn PDA met een hardnekkig probleem : het scherm geeft alleen nog verticale strepen weer, in alle kleuren van de regenboog. Raar genoeg deed ie dat na 2 dagen stil te hebben gelegen. Ik zou verwachten dat dit mogelijk is door een val of iets dergelijks, maar dat dit zomaar kan door inactiviteit...

Helaas is dit toestel geïmporteerd. Het kwam van een vriend van me uit Amerika die er vanaf wou. Voor 4 maanden heeft ie netjes gewerkt : speelde mooi films af, browste lekker, ... Toen dit probleem zich voordeed heb ik dadelijk een soft en hard reset uitgevoerd. Dit hielp helaas niet.

Uiteindelijk toch maar naar Dell Support gebeld. Die vriendelijke mensen hebben me een week van het kastje naar de muur gestuurd : eerst met gedoe over dat het toestel nog stond ingeschreven als zijnde Amerikaans, daarna dat ze niet konden zien hoeveel garantie erop zat, etc.

Nu blijkt : het toestel is sinds januari 2005 uit garantie. Hun advies : weggooien die handel en fijn een nieuwe kopen. Nu, niet dus! Ik ga geen apparaat weggooien wat nog maar 2 jaar oud is... Helaas vind ik nergens iets over Dell-reparatie op internet. Ja, in de Verenigde Staten weer wel, maar dan ben ik meer geld kwijt aan verzendkosten dan als ik een nieuwe zou kopen. Kan iemand me vertellen waar ik in België of Nederland mijn PDA kan laten repareren?

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
http://www.pdatechcenter.nl/
Probeer eens zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
die heb ik dadelijk gemaild,omdat de x3 niet in hun lijstje van te repareren toestellen voorkwam. Helaas hebben die nu 6 dage n later nog altijd niet teruggemaild. Beetje raar idee van service als je mij vraagt :/
Zal nog maar eens terugmailen zeker... Moest iemand nog zo een bedrijfje kennen, ik hoor het graag

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik in dit topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1091240 al verteld heb, is mijn pda naar zen grootje. Na contact met PDATechCenter blijkt dat mijn lcd stuk is, alhoewel ik dat al had geraden. Helaas hebben ze geen wisselstukken voor een X3i en raden ze me aan contact met de fabrikant -hier dus DELL- op te nemen.

Maar ja, die vrolijke jongens blijven volhouden dat ze niets voor me willen doen omdat mijn garantie verlopen is sinds januari. Ik zit hier wat mee in mijn maag, aangezien ik dit toestel pas 5 maand geleden tweedehands heb aangekocht. Ik verwachtte natuurlijk niet dat ie zo snel, en dan ook nog zonder aanwijsbare reden, stuk zou gaan. Weet iemand misschien een manier om DELL toch zover te krijgen ze mijn pda te laten repareren? Ik ben natuurlijk bereid er voor te betalen, dat is geen punt. Zij houden alleen vast aan hun credo "geen garantie, gooi maar weg die hap"... Moest iemand iets weten, gooi maar in de groep!