Probleem met pc

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• jgxworker
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-12-2022
Dit zijn mijn specs. Als ik mijn pc aanzet blijft hij hangen bij het windows boot screen daar gaat dat balkje heel lang heen en weer als ik hem dan in windows opgestart krijg is hij daar heel traag en loopt hij vaak vast. Het licht niet aan windows want in de bios van het moederbord blijft hij ook vaak hangen.

-Ik dacht zelf dat het het geheugen was want ik kreeg errors met memtest toen ik de voltage verhoogt had en de timings verlaagt had. Ik was dit vergeten terug te zetten totdat ik op een gegeven moment een error kreeg in windows ik weet niet meer welke maar het had met het geheugen te maken. Toen had ik meteen alles terug gezet en begon het probleem. Ik heb ander geheugen geprobeerd maar dat hielp ook niet.

[ Voor 45% gewijzigd door jgxworker op 29-11-2005 16:54 ]

Trust me, never trust trust.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 11:19

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

lama

[ Voor 82% gewijzigd door WooK op 29-11-2005 16:44 . Reden: tja ]

I'm not as think as you stoned I am

• DualDevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 23:17

DualDevil

Venice 3000+ @ 9x324=2916Mhz

bekijk je voeding even. Is die groot genoeg en zijn de voltages goed? Kan je als het goed is in je bios bekijken.

| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Beetje weinig informatie wat je geeft.

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Misschien die eens doorlezen? staat een boel handige informatie in :)

• jgxworker
De voltages zijn goed.
Ik heb m'n bericht geedit.

Verwijderd

haal eens alle usb stekkers er uit, van alle externe apparaten (webcam, printer)

• Arion Rufus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-04-2025
misschien is het beter als je niet op 3 forums tegelijk gaat posten voor een vraag, je staat namelijk ook op www.hardware.info/forum en op tweakzone

--> Probeer eens je pc op te starten met zo weinig mogelijk apparaten, alleen hd aan je moederbord, met uiteraard geheugen, cpu en memory. Verder alleen muis, toetsenbord en monitor, misschien komt het wel door een extern apparaat.
succes 8)

• jgxworker
Ik heb geprobeerd alle externe apparaten eruit te halen behalve toetsenbord muis en monitor. Maar dat heeft niets geholpen.

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Misschien minder ver of niet meer overclocken?

Wanbeleid is ook beleid.

• jgxworker
Ik had alles meteen teruggezet toen ik het probleem kreeg. Dus nu is niks meer overgeklokt.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 15:06

Woohooo

Smilie, James Smilie

Het zal iig niet aan je voeding liggen.
Zit meer aan je geheugen te denken, probeer die memtest anders ff; http://www.memtest.org/

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-05 10:20

Tuumke

Shingaling?

misschien dit ook even doorlezen volgende keer?!
Algemene gedragsregels (Netiquette) #6 De topictitel

Wat heb je allemaal al geprobeerd?
en heb je deze al doorlopen? : Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• jgxworker
Ja ik heb hem doorgelezen maar ik kan niet vinden waar het aan zou kunnen liggen. Het geheugen lijkt mij onwaarschijnlijk aangezien hij het met ander geheugen ook doet. Ik heb de bios gereset maar dat hielp ook niets. Misschien lag het aan de sloten dus heb ik het geheugen in de andere sloten gestoken maar dat heeft ook niets geholpen. En sorry dat de topic titel onduidelijk is.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Kijk eens PMG Beleid wat we verwachten van een topicstart, dit is niet de manier.
Je ziet dat door je topicstart en topictitel er een hoop loze replies komen waar jij en het forum niks aan hebt. Ik zou je willen verzoeken in het vervolg een goede topicstart en goede topictitel te kiezen.
Bij gebrek aan eigen inzet/goede topicstart gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.