Toon posts:

na windows herinstallatie, usb niet werkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
naja.. me usb werkt dus niet! bij apparaat beheer staat:"usb controler" en daar staat een vraagteken bij. dus snap ik dat dit het probleem is.. Maar op de windows xp(pro)+mobo cd staan geen usb drivers. tensminste hij kan niets vinden?

Specificaties:
amd64 3200+ s939
a8n sli deluxe
2x512MB corsair.

meer spec. hebben jullie niet nodig, indien wel vraag anders ff.

alvast bedankt!!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Al je chipset driver geinstalleerd als je die hebt?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-04 16:18
ServicePack 2 voor XP al geïnstalleerd? Want vanaf SP1, en bij sommigen pas vanaf SP2, worden USB2 chipjes pas goed ondersteund.

Verwijderd

Naast SP2 kun je de drivers natuurlijk downloaden vanaf de Nvidia site.

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

[edit]
Typo

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 16:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
dank jullie voor jullie antwoorden. ik heb de meegeleverde drivers geinstalleer van het mobo. en die deden het altijd wel gewoon in windows xp!( nu niet meer :'( ;) ) maar iig ik ga nu die nieuwe nvidia drivers ff testen... jullie horen het nog!

EDIT: nieuwe drivers helpen niet, geeft nog steeds zelfde bericht in apparaat beheer. sp2 is niet geinstalleerd, maar usb werkt eerst ook met zelfde windows cd!( geen sp2)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 16:54 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

SP2 dan misschien niet, maar SP1 ga je echt nodig hebben. En als je SP1 erop gaat zetten kun je net zo goed gelijk SP2 erop gooien :z

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:22:
SP2 dan misschien niet, maar SP1 ga je echt nodig hebben. En als je SP1 erop gaat zetten kun je net zo goed gelijk SP2 erop gooien :z
nee hoor, want in normaal windows xp zit gewoon usb ondersteuning! welliswaar geen usb 2.0 maar wel degelijk usb 1.1! iemand anders nog een idee? ben echt tn einde raad, echt van alles al geprobeert! :'(

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-04 22:01

JorisPenders

Designer & Coder

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:51:
[...]

nee hoor, want in normaal windows xp zit gewoon usb ondersteuning! welliswaar geen usb 2.0 maar wel degelijk usb 1.1! iemand anders nog een idee? ben echt tn einde raad, echt van alles al geprobeert! :'(
Neem het advies nou maar gewoon aan :)

Probeer anders je USB-drivers opnieuw te installeren

En weet je zeker dat het niet aan het USB-apparaat ligt?

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

Verwijderd

Topicstarter
oké ik ga indows service pack 2 dan instaleren! en me usb drivers op nieuw instaleren? dat is het probleem hij vind niet de drivers! hij vind er wel 2, Maar die heb ik beide al geprobeert en werkte alle 2 niet met de melding:''het apparaat start niet''.

jullie horen het nog!

edit: ik weet zeker dat het niet aan het apparaat ligt want ik hem het met 7 verschillende usb drives geprobeert( usb2 harddisk, usb usb pen, usb 1.1 sanner ga zo maar door.)

edit2: heb nu sp2 geinstalleerd en het werkt inderdaad nu wel! :D
heel erg bedankt iedereen voor de ideeen!( en mijn excuses voor mijn koppigheid!)

@Door: dion_b &Door: DJ_Jorizzz : bedankt voor jullie tips!. het werkt, dus er mag een slotje op..

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 20:07 ]

Pagina: 1