Alles overbodig/overgewaardeerd/offtopic

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 11:09
Volgens mij zit er een of andere user weer alles overbodig/overgewaardeerd/offtopic te modden

Deze draad:

nieuws: Studenten ontwikkelen biologische camera

Kan me vergissen hoor, maar ik vind wel dat er ERG streng gemod is in deze draad.

Zou iemand hier even naar willen kijken?

Alvast thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik zie vrij weinig vreemde dingen? misschien ben ik net telaat?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: 'Cybercrime lucratiever dan drugshandel'
[reageer] Gepost door Spitfire1024 - dinsdag 29 november 2005 - 17:07 Score: 0 (Overbodig)
Ik snap dit weer niet hoor, Sony en Microschoft verdienen toch samen al veel langer meer dan alle drugshandel bij elkaar met cybercrime ? Lijkt mij niet echt nieuws, haha ......snik
En deze verdient toch op z'n minst een +1 grappig als je 't mij vraagt, een beetje humor af en toe moet wel kunnen, niet dan? :) Het is een beetje trollerig op zich, maar we moeten nou ook weer niet kleinzerig gaan doen eh :+

edit : kijk 'ns aan, 't is al opgelost :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Gekkenhuis: na 10 posts ofzo staat bijna alles op 0, nu tenminste wel :) .

edit:
En het draadje een beetje rechgetrokken :) .

[ Voor 27% gewijzigd door JHS op 29-11-2005 17:28 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
@TSASDA... ik weet het nog zo net niet hoor, er is iets te weinig dat mij het gevoel geeft dat spitfire het alleen maar leuk bedoelt. Daarentegen gebruikt hij zowel micro 'schoft' als dat hij zonder blikken of blozen beweert dat Sony en MS cybercrime bedrijven.
Wat mij betreft hoort deze reactie op 0 punten thuis, de twee punten die hij nu heeft vind ik wel heel makkelijk scoren met een rauwe opmerking. Ik heb hem een tikje omlaag gegeven :)

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Geinig draadje, vooral de laatste reply. Hij begon zo genuanceerd en intelligent en dan draait 'ie zijn eigen betoog de nek om. Je ziet niet vaak een kalkoen z'n nek op het hakblok leggen, maar de flamebait die hij nu heeft is IMHO wel terecht.
Het zijn geen Nigerianen. Nigerianen zijn over het algemeen rustige, ambitieuze mensen. Ik heb zelf ook Nigerianen gekend. Ze willen vaak arts of econoom worden (wat ze in vele gevallen ook lukt door hard werken en leren). En vaak zijn ze goed/streng opgevoed, waardoor ze hun medemens respecteren. Bijvoorbeeld een Nigeriaan die ik jarengeleden leerde kennen. Zijn broer werkte jaren in de schoonmaak en studeerde daarnaast civiele techniek aan een TU. Op een gegeven moment studeerde hij ook af en is nu architect. Zelf was hij bezig met een economische studie en werkte daarnaast bij een haven als schoonmaker.

In tegenstelling tot Antillianen die precies het tegenovergestelde zijn: crimineel, hebzuchtig, ongelofelijk racistisch, arrogant (geen idee waar ze trots op zouden moeten zijn), moraalloos, lui, dom en altijd jammerend om gebrek aan kansen terwijl ze het voor zichzelf verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:25

botoo

💀 too old to die young

Microschoft gaat bij mij in dit geval voor troll, en als ik de historie van Spitfire1024 bekijk dan scoort hij ook graag met M$ (wat wmb doorgaans wel te verteren, maar iig wel flink onnuttig is).

edit:

[q]Je ziet niet vaak een kalkoen z'n nek op het hakblok leggen[/q]
ROTFLOL :D

[ Voor 21% gewijzigd door botoo op 29-11-2005 21:35 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:33:
Microschoft gaat bij mij in dit geval voor troll, en als ik de historie van Spitfire1024 bekijk dan scoort hij ook graag met M$ (wat wmb doorgaans wel te verteren, maar iig wel flink onnuttig is).

edit:

[q]Je ziet niet vaak een kalkoen z'n nek op het hakblok leggen[/q]
ROTFLOL :D
Je hebt volkomen gelijk, dat "microschoft" was me totaal ontgaan. Waarschijnlijk al zodanig gewend om M$ en Microschoft te lezen dat ik het niet eens meer zie :+

nieuws: Eerste review van de dual-core Pentium M 'Yonah'

Hier staan overigens wel een boel +4-tjes die niet echt op hun plaats zijn. Ben er zelf al doorheen gegaan, dus nu is't aan jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 11:09
http://tweakers.net/nieuws/40121

Hier staan overigens wel een boel +4-tjes die niet echt op hun plaats zijn. Ben er zelf al doorheen gegaan, dus nu is't aan jullie
Ik wou er net over beginnen, ik voel aan me water dat dit 1 groot AMD<-->Intel bash topic gaat worden. Mischien raadzaam om even in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Lijkt idd een ouderwets draadje te worden waar alle zeilen (modders) bijgezet kunnen worden.

Dus een ieder die het mod-hart op de juiste plaats draagt (en niet gaat vragen waar die juiste plaats dan precies is :+ ) kan zijn hart ophalen en zijn zak leegstorten B)

offtopic:
(screef ik nu zak leegstorten?)
:o

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:51:
Lijkt idd een ouderwets draadje te worden waar alle zeilen (modders) bijgezet kunnen worden.

Dus een ieder die het mod-hart op de juiste plaats draagt (en niet gaat vragen waar die juiste plaats dan precies is :+ ) kan zijn hart ophalen en zijn zak leegstorten B)

offtopic:
OT : Dat heb je ja. Ach, hier in B noemen we het "patatten afgieten", dus het kan erger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

botoo schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:51:

offtopic:
Mijn hart draag ik in mijn zak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

AMD is the BEST, forget the REST
Klassieke troll trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hij wordt hoe langer hoe intelligenter, die woordspeling.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1474878

Kom op, dit is een troll, geen flamebait :+ (hij staat wel op -1 gemodereerd, maar toch)
Groot verschil als je 't mij vraagt.

't is al goed, kga pitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

* botoo vind de tags ondergeschikt aan de score zelf, bij troll en flamenbait tags zie je meestal wel een verdedigbare overlap.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1