ik heb op de hcc beurs een linksys wap11 access point gekocht (ja die van 16,95).
kom thuis sluit de boel aan op me netwerk werk prima !!!
maar nu wou ik hem ook beveiligen alleen ik kan niet in het config scherm komen ...
kzal even mijn netwerk opschrijven.
Speedtouch 510 (1 ethernetgaatje) ------Switch -------Switch ---Linksys
..........................................................l................l...l............. :
.......................................................... Pc...........Pc..Pc......Laptop
ik heb de zover ik het snapte (franstalige) beschrijving gelezen, daarin stond dat ik gewoon de setup van de cd moest runnen zodat ik me accespoint kan instellen ...
deze zegt echter meteen dat hij de acces point niet kan vinden
nou de userguide erbij gepakt deze zegt dat het standaard ip addres van de accespoint 192.168.1.251 is....
nou niet van mij want my speedtouch geeft automatich addressen uit in de 10.0.0.. range maar nu kan ik mijn acces point niet in dus ook niet beveiligen ,,,
wat moet ik doen Help ...kheb ook al andere topics met dit probleem gelezen maar daarmee kwam ik niet verder
heb de acces point al rechtstreeks aan me speedtouch verbonden ...dit maakte ook niks uit
ook heb ik toen de dhcp van mijn speedtouch uitgezet maar nog nix
dus ik weet het verder echt niet meer hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen
Ps (laptop is acer 1692 wlmi)
kom thuis sluit de boel aan op me netwerk werk prima !!!
maar nu wou ik hem ook beveiligen alleen ik kan niet in het config scherm komen ...
kzal even mijn netwerk opschrijven.
Speedtouch 510 (1 ethernetgaatje) ------Switch -------Switch ---Linksys
..........................................................l................l...l............. :
.......................................................... Pc...........Pc..Pc......Laptop
ik heb de zover ik het snapte (franstalige) beschrijving gelezen, daarin stond dat ik gewoon de setup van de cd moest runnen zodat ik me accespoint kan instellen ...
deze zegt echter meteen dat hij de acces point niet kan vinden
nou de userguide erbij gepakt deze zegt dat het standaard ip addres van de accespoint 192.168.1.251 is....
nou niet van mij want my speedtouch geeft automatich addressen uit in de 10.0.0.. range maar nu kan ik mijn acces point niet in dus ook niet beveiligen ,,,
wat moet ik doen Help ...kheb ook al andere topics met dit probleem gelezen maar daarmee kwam ik niet verder
heb de acces point al rechtstreeks aan me speedtouch verbonden ...dit maakte ook niks uit
ook heb ik toen de dhcp van mijn speedtouch uitgezet maar nog nix
dus ik weet het verder echt niet meer hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen
Ps (laptop is acer 1692 wlmi)