playstation 2 tuning

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• pcnerd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-04-2022
heuj,

iemand bij mij op school wil graag z'n playstation 2 getuned, en vroeg of ik 'm wou helpen, met het modden van de kast gaat het wel lukken, ik zit meer met het probleem van de hardware, ik ken dat ding namelijk niet, ik hoopte op een pc-achtig iets, maar dat zal er wel niet in zitten. dus, hoe vervang ik de hd, zet ik er windows op, netwerk aansluiting, betere grafische kaart oid, meer ddr enz. ik heb wel gezocht, maar ik kikon niet zo veel soortgelijks vinden.

b.v. _/-\o_ _/-\o_

grtz pcnerdje

Take a parachute, and jump!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-02 16:38
:D :D gaat allemaal niet

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Er is geen hd: wel los verkrijgbaar, zodat je er Linux op kan zetten. Netwerk is wel een optie: grafische kaart niet: ddr ook niet. 't is een RISC CPU wat erin zit overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door Remy op 29-11-2005 15:40 ]

LinkedIn
Instagram

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Een pc kan je niet tunen, hooguit een modchip erin, maar een andere proc, videokaart werkt echt niet. De case kan je nog wel modden, maar daar houd het ook zo ongeveer op.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Er zit sowieso standaart geen HD in een PS2.
En voor de rest, je kunt bijna niks veranderen.
Het is niet zo dat je er even een andere videokaart in kan proppen of meer geheugen. ;)

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Als je nou een xbox had!... Je kunt hem wel tunen! Alleen dat is illegaal om het hier te posten, het gaat over een andere DVD speler, en HD erin..

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

en dat moemt zich nerd :+

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
wie? Oh, die..

Je kunt van de CD lade, een klepje maken.. zodat ie andere soort CD's slikt!

[ Voor 24% gewijzigd door FiXeR.nl op 29-11-2005 16:23 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ehm jah.... Dit is iets wat niet in DOC hoort :) je gaat een PS2 niet overklokken, dat is gewoon niet mogelijk :P

Verder is het erin stoppen van een modchip niet legaal dus kan dat ook niet besproken worden hier op GoT :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.