Verwijderd
Volgens mij heeft ie alleen uitgezocht wat de prijs is.KappuhH schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:25:
Wat heb je zelf allemaal al uitgezocht?
Neem de eerste, de X800GTO. Die heeft 12 pipelines, waar de andere 2 er 8 hebben. Die 9600XT wordt er dik uitgetrokken.
mcandor schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:22:Is de x800rtx beter dan een 9600XT?
Blijkbaar niet, want iedereen weet dat een x800 beter is dan een 9600XT..MPmad schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:30:
Lekker behulpzaam, jongens. Hij heeft toch wat uitgezocht.
[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 29-11-2005 15:34 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Met twee pipelines kom je niet ver... Zoek es op benchmarks die de verschillende kaarten vergelijken, en er is toch een ATi-topic hier op GoT?mcandor schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:32:
Die X800RX heeft neem ik aan de 2 pipelines. Alleen op de ati site vind je niet veel, ze geven aleen info over de X800, niet specifiek per model
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
[ Voor 26% gewijzigd door maarud op 29-11-2005 15:38 ]
Signature
Neem eens een kijkje in de Tweakers.net Pricewatchmcandor schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:51:
weet jij dan waar ik die kan krijgen?
Verwijderd
Hij is met de RX van club 3d vergeleken wel iets duurder maar hij is beter.
Kijk anders even in andere topics rond of ander forum als je het niet zeker weet.
En googlen is ook handig.
Daarna volgen de X800GT en RX vrij snel (de X800RX van Club3d is gewoon een GT): 8 pp / 475 Core / 980 DDR.
Dit is heel erg makkelijk te vinden mbv Google, GoT search en newsearch op tweakers. Moet haast gek wezen dat ik je deze info nog geef.
Bij deze dus... Wat je hier vraagt kun je met enige inzet zelf uitzoeken. Zie voor meer tips de volledige tekst van V&B FAQ - Welke videokaart moet ik kopen?Welke videokaart moet ik kopen
Dit is zo ongeveer de meest gestelde vraag in V&B. Er wordt een bedrag genoemd en daar moet een videokaart bijkomen.Wat ook veel gebeurt is dat er 2 of 3 kaarten genoemd worden en verder wordt er geen informatie gegeven. Er zijn een aantal dingen waar je op moet letten als je een videokaart gaat kopen, deze dingen kun je heel goed zelf uitzoeken. Met de search van www.tweakers.net vind je bergen vol reviews van videokaarten. Als je dat eerst doet hoef je waarschijnlijk niet eens topic erover te openen.
[...]
In principe gaan alle "welke videokaart moet ik kopen?"-topics op slot. Het heet hier Gathering of Tweakers en van een tweaker mag toch wel verwacht worden dat hij zelf een videokaart kan uitzoeken.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()