Ik heb nu een Belkin F5D7632df4 router met ingebouwde adsl-modem. Dit @#%$^@#$! ding valt om de 5 weg (wifi) en moet dan 5x resetten om 5 minuten verbinding te krijgen. Schroeven aan de IDLE time maakt niets uit. Nu ben ik dus van plan om iets nieuws te kopen, bij Office Centre (waar ik hem vandaan heb) is alleen maar Belkin en Sitecom te koop. Nu dacht ik aan een Sitecom WL109 omdat ik dan mooi alles in 1 heb. Anderen zeggen dat ik beter 2 losse apparaten kan kopen, is deze en deze* , deze² of deze³ een optie? Graag tips ivm het verbeteren van mijn wifi... Wat ik moet kunnen met een router is met de laptop draadloos en met de desktop wired internetten + bestanden en printers sharen.
*= is deze hetzelfde als de wrt54g? dwz kan ik die firmware ervan gebruiken?
²= deze lijkt me wel goed (vooral die frimware die er voor is :):)
³ = Kan deze dus het signaal van de modem draadloos verzenden en bedraad verzenden zodat ik met de laptop draadloos en met de desktop bedraad kan internetten + printer delen? Ik wil dat namelijk....
*= is deze hetzelfde als de wrt54g? dwz kan ik die firmware ervan gebruiken?
²= deze lijkt me wel goed (vooral die frimware die er voor is :):)
³ = Kan deze dus het signaal van de modem draadloos verzenden en bedraad verzenden zodat ik met de laptop draadloos en met de desktop bedraad kan internetten + printer delen? Ik wil dat namelijk....
[ Voor 6% gewijzigd door maarud op 29-11-2005 14:58 . Reden: linkje bijgezet ]