Toon posts:

Hosting voor .exe

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben zeer dringend op zoek naar een hosting voor een .exe bestandje. Heet er iemand een plaats vrij (eventueel met vergoeding) of weet iemand een niet te dure hosting firma? Er moet geen domeinnaam aan gekoppeld worden, en het scriptje wordt ongeveer 10 maal per dag aangesproken.
Mijn huidige provider laat .exe niet toe op een hosting server.

Alvast bedankt.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:36:
Hallo,

Ik ben zeer dringend op zoek naar een hosting voor een .exe bestandje. Heet er iemand een plaats vrij (eventueel met vergoeding) of weet iemand een niet te dure hosting firma? Er moet geen domeinnaam aan gekoppeld worden, en het scriptje wordt ongeveer 10 maal per dag aangesproken.
Mijn huidige provider laat .exe niet toe op een hosting server.

Alvast bedankt.
Dan stop je die .exe in een .zip ofzo :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:04
Waarom zet je het dan niet in een .zip?

edit: spuit11 :9

[ Voor 22% gewijzigd door FlorisB op 29-11-2005 14:37 ]

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Hij zegt dat het scriptje moet worden aangesproken. Ik maak daaruit op dat de .exe direct toegankelijk moet zijn...

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik kan je misschien wel helpen, mail me even wat het precies voor iets is en ik kom er vanavond even op terug.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mensen, lees even wat er wordt gevraagd: dat is niet een download maar actieve inhoud ;)

Ik ken je verder niet, maar denk niet dat mensen je op je blauwe (of andersgekleurde :+ ) ogen vertrouwen dat een dergelijke exectuable niets fouts doet dus even hosten is wat eng. Er is een reden dat niet elke hoster .exe toelaat (nog naast het feit dat niet elke hoster IIS (?) draait) :)

Dan wat andere belangrijke zaken:
- 10 keer per dag aanspreken zegt weinig. 10x1 seconde werk of 10x een uur lang de hele server voltrekken van een dikke dikke server met een dikke verbinding?
- wat voor executable en wat wil je er mee doen?
- je zoekt vast geen LAMP hoster? Wat dan wel precies? :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mja, ik had de post wel goed gelezen, maar was niet bekend met het fenomeen van het rechstreeks uitvoeren van een .exe vanaf (of op :? ) een webserver :?

Gezien het niveau van de post ging ik er dus vanuit dat er een script was wat de download naar de .exe levert ofzo.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

En je moet een winhoos webserver hebben waarschijnlijk. Op een linux gaat het niet werken :+

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14
Probeer www.webhosters.nl eens. (Zoals ook in de FaQ staat ;) )

Gewoon enkele windows hosters afbellen / mailen, en je hebt snel een bruikbare te pakken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.