[Bestanden kopiëren] Data error: Cyclic redundancy check

Pagina: 1
Acties:

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Hallo,

Als ik een bepaald bestand op mijn harde schijf wil kopieren (naar de zelfde hdd, een andere hdd of een netwerkschijf), dan krijg ik in server 2003 de fout data error: cyclic redundancy check

Dit bestand is 1,5 gig groot en komt van internet af (bitcomet). Is het gewoon crappy gedownload, of is mijn hdd aan het overlijden ?

Groeten

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:07
Als ik deze melding krijg, meestal het laatste. Op diverse media: cd, dvd en hd.

Roomba E5 te koop

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Kut!

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Heb je je comp ge-oc'ed? Ik heb ook al regelmatig troubles gehad doordat mijn controller de snelheden niet aankon namelijk.

I'm not as think as you stoned I am

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Even in de FAQ zoeken naar een tooltje waarmee je de harde schijf kan controleren op fitniss, lijkt me een strak plan.

Wanbeleid is ook beleid.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Gaat het hier om één specifiek bestand waarbij het fout gaat of bij meerdere? Bij 1 bestand is er waarschijnlijk sprake van een corrupte download. Als je vaker deze fout krijgt, ook bij files die volgens jou (te controleren) wel goed zijn, dan moet je even naar je HD kijken. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Pagina: 1