Film poster bewerken (gezicht)

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-04 15:34
Soms kom ik ergens een film poster tegen waarbij iemand het gezicht van bijv. Tom Cruise heeft vervangen doordat van hemzelf en dit ziet er dan erg echt uit. Weet iemand hoe je dit bijv. in Photoshop kan doen? Of weet iemand van een tutorial voor dit soort dingen?

Ik heb al gegoogled maar kom niets tegen..

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-04 07:00
Daar is geen standaard tutorial voor. Goede foto's (kwaliteit, maar ook lichtinval, kijkrichting, etc.) zijn belangrijk, en er is een zekere dosis ervaring voor nodig om het een beetje vloeiend te laten overlopen in de originele poster.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
NightMare schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:05:
Soms kom ik ergens een film poster tegen waarbij iemand het gezicht van bijv. Tom Cruise heeft vervangen doordat van hemzelf en dit ziet er dan erg echt uit. Weet iemand hoe je dit bijv. in Photoshop kan doen? Of weet iemand van een tutorial voor dit soort dingen?

Ik heb al gegoogled maar kom niets tegen..
Al eens gezocht op Photoshop Tutorial dan?
Er zit niet veel meer op dan gewoon onder de knie zien te krijgen hoe dit pakket werkt, en dan je kennis toe te passen op je afbeelding die je wil gaan bewerken. Veel proberen en experimenteren. Als je denkt weg te komen met het aanklikken van 3 filters en "hey presto!" dan heb je het helaas mis ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:47

André

Analytics dude

Hier zijn genoeg tutorials over te vinden, verder laat je ook niet zien wat je zelf al geprobeerd hebt. Leer eerst de basics van Photoshop en je bent al een heel eind.

Dit topic is gesloten.