Toon posts:

Windows XP CAT CLIENT

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de zaak onlangs XP op mijn laptop gekregen, de laptop is ingericht als CAT CLIENT. Nu zijn vele functionaliteiten dichtgetimmert en niet meer te wijzigen.
Het meest irritante vind ik dat ik niet eens meer een foto op mijn bureaublad kan tonen. Ik heb al van alles geprobeerd, zoals het wijzigingen van de verantwoordelijke sleutels in het register. In het menu van "bureaublad" zie dan wel de desbetreffende foto ingesteld staan maar hij wil mooi niet op mijn bureaublad verschijnen. Die blijft "prachtig" XP-blauw.

Weet iemand een oplossing?

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Herinstalleren.
(illegale optie) of wachtwoord van de administrator veranderen.

Copy.com

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 11:04

Phreak

KTM SuperDuke

Het lijkt me dat de systeembeheerder van je bedrijf dat niet zonder reden gedaan heeft.

Ikzelf heb namelijk de ervaring dat gebruikers zelf gaan rommelen aan laptops, met als gevolg dat het één en ander niet meer werkt zoals dat deed toen ik de laptop meegaf.

Als je iets zou willen wijzigen lijkt met het verstandigste dit eerst te overleggen met de systeembeheerder die je deze laptop heeft gegeven.

Blyatifull

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 19:29
sariel schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:59:
Herinstalleren.
(illegale optie) of wachtwoord van de administrator veranderen.
Lijkt me lastig als je al niet eens je achtergrond kan veranderen. :Y)
Misschien de systeembeheerder even lief aankijken. :)

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
MADG0BLIN schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:01:
[...]

Lijkt me lastig als je al niet eens je achtergrond kan veranderen. :Y)
Misschien de systeembeheerder even lief aankijken. :)
herinstalleren en wachtwoord veranderen zijn altijd mogelijk, maar ik denk dat de sysadmin inderdaad een goede reden had voor deze actie (99% van de tijd omdat gebruikers geen donder van computers begrijpen, en dus alles verkloten). wat je inderdaad zou kunnen doen, is vragen of de sysadmin je genoeg rechten op de laptop wil geven om je bureaublad ed aan te passen.

Copy.com

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Heb je je al afgevraagd waarom je geen eigen foto op de desktop van een laptop van de zaak mag plaatsen?

En wat is een CAT CLIENT?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het fenomeen "CAT CLIENT" is mij niet bekend, wat het dus doet in je topic titel snap ik niet helemaal, helemaal niet omdat er ook niet echt duidelijk is wat je specifieke probleem nu is ;)

Daarnaast - er is niet echt een oplossing voor dit soort problemen, je hebt dan ook geen technische vraag maar een werk-politieke vraag - en die gaan we in Windows Operating Systems niet opgelost krijgen :)

Dit topic ga ik dan ook sluiten - het heeft geen levensvatbaarheid op GoT, en de beste manier om je zin te krijgen is danwel in gesprek gaan met je systeembeheerder (en te horen krijgen waarom je geen background mag hebben) of je ontslag te nemen :)

(dat is, als je background belangrijk genoeg is :P )
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.