Toon posts:

C00000BE contact systeembeheerder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok. ik heb nu onderhand heel google afgezocht en kom nergens op een antwoord hierop.

we hebben een heel groot netwerk hier waarbijna alles windows xp is. we hebben nog we een paar vestigingen die windwos nt 4.0 sp 6 draaien. deze zitten allemaal op een windows server 2003. Nu heb ik een probleem met de nt machines. naar eeen tijd moet je je wachtwoord verandere. Als mensen dit moeten doen met xp is er geen probleem maar met nt wel.

je krijgt dan de fout melding C00000BE contact systeembeheerder. ik kan de pdc gewoon pingen met een werkstation dus daar ligt het niet aan. weet iemand hier een oplossing voor. en ja de updates die op ms site staan zijn geinstaleerd.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je deze antwoorden gelezen van Microsoft KB: "Unable to change password on this account (C00000BE)" error message when you try to change a password :?

offtopic:
:w MADGOBLIN tragert :>

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 29-11-2005 12:26 ]

Wauw, een sig!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04 11:33
Staat hier niets over beschreven:
http://support.microsoft.com/?kbid=833373

Verwijderd

Topicstarter
die linken heb ik allemaal al een paar keer doorgelezen... nee je moet echt moet iets beters komen dan met een zoek resultaat van google want heb de eerste 20 paginas van results allemaal gehad....

Verwijderd

Topicstarter
dus niemand heeft hier een oplossing voor ?

Verwijderd

blijkbaar :P Ik zou het idd niet weten, enige dat ik kan aanraden is die foutcode opzoeken op de microsoft site en kijken wat je eraan kan doen.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04 11:33
Anders misschien even met Microsoft support bellen? Het lijkt hetzelfde probleem als de kb, maar net iets anders. Je weet maar nooit.

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 08:52
Kijk hier eens. Check of je alles goed hebt gedaan. Dit stuk lijkt verdacht op jouw situatie:
6. Consider installing hotfix 275508:

SMB Session Credentials Are Not Updated After Password Change Resulting in Account Lockout

http://support.microsoft.com/kb/275508/
Beetje creatief met Google kan ook geen kwaad, zie bijv dit

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Zijn de passwords die men probeert te wijzigen al verlopen?
In dat geval zou de oorzaak heel goed kunnen zijn dat "Null Sessions" standaard gedisabled zijn in Windows 2003.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1