Toon posts:

[Linux] Red Hat 9.0 onder VPC2004: geen keyboard na inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Red Hat 9.0 onder Virtual PC 2004. Dit werkt "redelijk", maar sinds vandaag heb ik een nogal storend probleem.

Het opstarten van Red Hat gaat prima. Vervolgens verschijnt een grafisch inlogscherm, waar ik gewoon kan inloggen. Als de desktop zichtbaar is werkt het toetsenbord niet meer. De lampjes op het toetsenbord kunnen wel aan/uit. Het toetsenbord werkt dus eerst wel en ik heb niets aan de instellingen veranderd (het gebeurde tijdens het werken in KDevelop).

Iemand enig idee waar ik het moet zoeken. Ik heb slechts één vergelijkbare thread gevonden met de search, maar die was gelocked en bood geen uitkomst.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Welke service packs heb je voor virtual pc geinstalleerd? Bij het laatst uitgekomen service pack wordt dit euvel verholpen (met windows xp als client had ik hetzelfde probleem)

Verder is mijn mening dat een linux operating system veel, maar dan echt VEEL sneller werkt op Vmware.. Ik zou zeggen probeer dat eens uit, op www.vmware.com kun je een gratis trial van een maand verkrijgen :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
Het is gefixt (voor hoe lang...?). Wat er fout was, was de "snelheid" van het toetsenbord. Het duurde een aantal seconden voordat een letter tevoorschijn kwam. Toch vind ik het vreemd, want ik weet 100% zeker, dat ik deze instellingen niet heb gewijzigd...