msn 7.5 persoonlijk bericht probleem

Pagina: 1
Acties:

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:20
Ik heb een probleempje met mijn msn, en ik ben niet de enige.
Het zit als volgt:
Ik installeer msn 7.5 op mijn pc, toen ik dit deed draaide mijn oude beveiliging nog (norton).
Msn 7.5 werkte goed.
Ik kreeg echter veel problemen met norton, en heb toen een nieuw software pakket aangeschaft van zone-alarm, de security suite (meest recente versie).
Toen viel mij iets op: bij msn zag ik de persoonlijke berichten of de now-listening berichten van mijn contact personen niet meer!
Waarschijnlijk wordt er iets geblokkeerd, maar ik kan nergens vinden wat! Ik heb zelfs zone-alarm gemailt en die vertelden mij dat ik de cookie blokkering moest uitschakelen, maar dit hielp ook niet.
Bij de msn ondersteuning kan ik ook niks vinden over dit probleem.

Hier in huis heb ik nog een pc met zone-alarm, en ook daar kan ik die berichten niet zien. Ook een vriend van mij met de zelfde software heeft last van dit probleem.

Kan iemand mij hiermee misschien verder helpen??
Alle pc's draaien overigens XP home met meest recente updates.

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Heb je gekeken onder de tab program control/programs. Daar kun je aangeven wat het programma toestaat?

suc6

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het lijkt me stug dat bij dat pakket niet ergens een logboek is waarin staat welke pakketjes aan welke port allemaal gedropt zijn... Ook kan je met het netstat commando bekijken welke verbindingen er allemaal zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Voutloos op 29-11-2005 12:10 ]

{signature}

• gelukkie
Bij programm control: trust level 3 streepjes, en overal een vinkje.

Wat ik nog vergeten was te melden: als ik im security uitschakelen is het probleem er ook nog steeds.

• gelukkie
Niemand die mij wat verder kan helpen?