Hallo,
Ik heb sinds 2maanden een nieuwe pc. Een:
AMD Athlon 64 3000+ (S939, 1,8GHz, 512KB
Asus A8V Deluxe, K8T800Pro (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394)
2 X 512MB Corsair XMS 3200 CL2
MSI 6800GT 256TD (AGP)
1 X WD Raptor 36GB 10.000rpm
2 X Maxtor 40GB IDE RAID
Tagan 480W U22 2Force
Thermaltake Tshunami
Creative Audigy2
NEC 16X dvd brander
Liton 48X cd brander
Temps:
CPU: 31 @ full load
MB: 35 @ full load
GPU: 49 @ full load
Wat is mijn probleem?
Probleem 1:
Ik heb elke keer als ik mijn pc aan zet en er zit nog een cd/dvd in dan boot mijn pc gewoon Windows XP en dan voor ik in login scherm kom dan gaat me cd/dvd draaien en dan krijg ik alleen maar zwart scherm. Als ik dan cd/dvd er in laat zitten er probeer het nog een keer dan loopt hij weer vast. En als ik hem er uit haal dan Start mijn PC wel gewoon op. ( Ik heb overegens net een nieuwe dvd brander gekocht omdat ik eerst dacht dat het daar aan lag maar nu is nogsteeds zelfde)
Probleem 2:
Gister avond zat ik op me pc ( forum`s lezen end.) ging in eens elke x me scherm uit en weer aan en ga zo maar door. Dus ik zet vanochtend me pc weer aan weer het zelfde probleem, Dus ik denk laat ik mijn pc maar rebooten. Dus ik reboot mijn pc en toen kreeg ik helemaal geen beeld meer.
Wat heb ik al geprobeerd?
Alle stekkertjes controleren ( in de kast en er buiten)
Apparaten die niet nodig zijn er uit gehaalt.
Weet iemand hier mischien een oplossing voor?
Alvast bedankt
Ik heb sinds 2maanden een nieuwe pc. Een:
AMD Athlon 64 3000+ (S939, 1,8GHz, 512KB
Asus A8V Deluxe, K8T800Pro (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394)
2 X 512MB Corsair XMS 3200 CL2
MSI 6800GT 256TD (AGP)
1 X WD Raptor 36GB 10.000rpm
2 X Maxtor 40GB IDE RAID
Tagan 480W U22 2Force
Thermaltake Tshunami
Creative Audigy2
NEC 16X dvd brander
Liton 48X cd brander
Temps:
CPU: 31 @ full load
MB: 35 @ full load
GPU: 49 @ full load
Wat is mijn probleem?
Probleem 1:
Ik heb elke keer als ik mijn pc aan zet en er zit nog een cd/dvd in dan boot mijn pc gewoon Windows XP en dan voor ik in login scherm kom dan gaat me cd/dvd draaien en dan krijg ik alleen maar zwart scherm. Als ik dan cd/dvd er in laat zitten er probeer het nog een keer dan loopt hij weer vast. En als ik hem er uit haal dan Start mijn PC wel gewoon op. ( Ik heb overegens net een nieuwe dvd brander gekocht omdat ik eerst dacht dat het daar aan lag maar nu is nogsteeds zelfde)
Probleem 2:
Gister avond zat ik op me pc ( forum`s lezen end.) ging in eens elke x me scherm uit en weer aan en ga zo maar door. Dus ik zet vanochtend me pc weer aan weer het zelfde probleem, Dus ik denk laat ik mijn pc maar rebooten. Dus ik reboot mijn pc en toen kreeg ik helemaal geen beeld meer.
Wat heb ik al geprobeerd?
Alle stekkertjes controleren ( in de kast en er buiten)
Apparaten die niet nodig zijn er uit gehaalt.
Weet iemand hier mischien een oplossing voor?
Alvast bedankt