Toon posts:

[win xp]Muiscursor verandert in "zwart blokje"

Pagina: 1
Acties:
  • 700 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen van dit forum,

ik heb een probleem met mijn muis..

elke keer als ik met mijn muis naar de adresbalk of iets anders waar ik wat in kan typen ga, verandert mijn cursor ineens in een zwart vierkantje..

weet iemand toevallig hoe ik dit kan veranderen?
waar ligt dit aan?

met vriendelijk groet,

dennis

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Kijk eens in het configscherm bij muis naar het tabblad 'aanwijzers' (in het NL dan).

Misschien staat daar een vaag schema ingesteld?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
nee staat gewoon windows standaard aangegeven als schema

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Heb je hetzelfde probleem in bijv. Wordpad? Zo ja, probeer eens een ander icon in te stellen voor je 'tekstselector' icon. (bij gebrek aan een beter woord atm). Dat verticale streepje.

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Topicstarter
Scyth schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:16:
Heb je hetzelfde probleem in bijv. Wordpad? Zo ja, probeer eens een ander icon in te stellen voor je 'tekstselector' icon. (bij gebrek aan een beter woord atm). Dat verticale streepje.
ja ook in wordpad, maar ik heb al een ander icoon geprobeerd voor het "tekstselectie;)" icoontje. en dat werkte ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog suggesties..? :? :? :? :?

Verwijderd

Sinds wanneer gebeurt dit? Heb je voordat dit begon toevallig je videokaartdrivers geupdate?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:20:
Sinds wanneer gebeurt dit? Heb je voordat dit begon toevallig je videokaartdrivers geupdate?
nee dit kwam ineens..
iemand anders nog suggesties over dit probleem.
ksnap er niets van.
vgadrivers zijn ge-update. maar hij blijft hetzelfde.
Pagina: 1