(20) - (Het aantal keer dat er 'Ja' staat bij 1)
Nog een hint: kijk dus eens naar aantal.als (countif in het Engels, pin me niet vast op het Nederlands)
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Bij 2 staan het aantal boten op die bepaalde steiger. Ik wil dat als er dus bij '1' 'Ja' komt te staan ipv van "Nee' dat er dan 1 word afgetrokkenVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:07:
Wat staat er precies in 2??
Mja tis beetje onduidelijk het plaatje , moest het snel met paint doen , ik bedoel hierbij de 'Grote Jachten'Pannenkoekkie schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:16:
Maar hoe maak de door middel van "Ja" onderscheid tussen kleine en grote jachten?
Waarom is die stomme "Als" niet case-sensitive? Is dat een Excel default instelling? Option Compare Text?
Als ik 'm non-case-sensitive wil hebben zeg ik dat wel expliciet... Wat een prutzooi zeg
[ Voor 67% gewijzigd door RobIII op 29-11-2005 11:23 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Het kan dus nog veel simpeler dan jouw oplossing
[ Voor 21% gewijzigd door Dido op 29-11-2005 11:23 ]
Oh, ok.Dido schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:22:
RobIII: De TS wil helemaal geen formule bij 1 hebben, maar bij 2. En dat is niet ALS, maar AANTAL.ALS.
Het kan dus nog veel simpeler dan jouw oplossing
Note to self: Beter leren lezen...
Over mij
Nou had ik het idee dat de TS er zelf nog niet helemaal uit was, want als je met ALS iets probeert, dan zit je in '1' te klooien. Dat kan wel, maar is heel omslachtig (imho).
Ondertussen staan hier genoeg tips in om verder mee te komen, dus voor de goede orde gaat dit topic op slot.
[ Voor 8% gewijzigd door Lustucru op 29-11-2005 13:11 ]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Dit topic is gesloten.
![]()