Okey, me pc die ik op dit momment heb, begint nu naar mijn idee heel traag te worden en met elk nieuw programma zit ik met crossing fingers te hopen dat hij het zal blijven draaien.
Ik ben veelal met website / flash / lightwave 3d / Photoshop bezig, buiten dat ben ik ook niet vies van een spelletje
me budget ? mag best wat kosten maar wil toch echt proberen onder de 1000,- te gaan zitten
ook neem ik nog een aantal dingen over van me oude pc zoals :
250 gb maxtor schijf
plextor Dvd brander
Geluids kaartje
Er is 1 echte eis en dat is dat ik 2gb interne wil hebben mede voor de design programma's
nou dit is het lijstje waar ik zelf aan zat te denken :
Behuizing : Lian Li PC-7 Plus ( heb deze op dit momment ook alleen ouder model alleen deze kast gaat naar iemand anders.
Voeding : Tagan TG480-U22 2force (Retail) 480 watt
Moederbord : Asus A8N-E (Retail, sound, Gb-LAN, RAID)
(waarschijnelijk ga ik toch geen sli gebruiken)
CPU : amd 64 3500+
Grafische kaart : Asus Extreme N7800GT/2DHTV (Retail)
Geheugen : Corsair DIMM 2 GB (Retail, DD400-233-TWINX2048-3200C2, DC Kit)
Nou ja dat was het lijstje.
Ik ben geen tweaker of iets ik wil gewoon een goede stabiele pc, die toch zeker weer 2 jaartjes mee kan.
Wat vinden jullie ?
Ik ben veelal met website / flash / lightwave 3d / Photoshop bezig, buiten dat ben ik ook niet vies van een spelletje
me budget ? mag best wat kosten maar wil toch echt proberen onder de 1000,- te gaan zitten
ook neem ik nog een aantal dingen over van me oude pc zoals :
250 gb maxtor schijf
plextor Dvd brander
Geluids kaartje
Er is 1 echte eis en dat is dat ik 2gb interne wil hebben mede voor de design programma's
nou dit is het lijstje waar ik zelf aan zat te denken :
Behuizing : Lian Li PC-7 Plus ( heb deze op dit momment ook alleen ouder model alleen deze kast gaat naar iemand anders.
Voeding : Tagan TG480-U22 2force (Retail) 480 watt
Moederbord : Asus A8N-E (Retail, sound, Gb-LAN, RAID)
(waarschijnelijk ga ik toch geen sli gebruiken)
CPU : amd 64 3500+
Grafische kaart : Asus Extreme N7800GT/2DHTV (Retail)
Geheugen : Corsair DIMM 2 GB (Retail, DD400-233-TWINX2048-3200C2, DC Kit)
Nou ja dat was het lijstje.
Ik ben geen tweaker of iets ik wil gewoon een goede stabiele pc, die toch zeker weer 2 jaartjes mee kan.
Wat vinden jullie ?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 13:57 ]