TMFweb Failliet??

Pagina: 1
Acties:

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik kan geen verbinding meer maken met mijn TMFweb mailadres. Ik heb geen TMF Fastweb, maar een gratis inbelnummer met een POP3 adres. Ook het nummer van de helpdesk is afgesloten. Webmail doet het ook niet meer... De site is nog wel online.

Zijn ze failliet of is er iets anders aan de hand??

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Misschien een stroomstoring door overmatig sneeuwval bij tmfweb? :D

• The Stimp!
Het speelt inderdaad wel sinds vrijdagavond..... 8)7 (8> >:)

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Mijn e-mail adress van tmfweb doet het nog, maar die van mijn moeder niet meer,
heb ze er al over gemailed.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 21:49
Ik kan zowel de mailserver als webmail nog gewoon bereiken maar ik bel al een tijdje niet meer in via TMFweb. Ik gebruik het emailadres alleen nog steeds via een andere ADSL provider.

Dus om te zeggen dat ze meteen failliet zijn :P

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-02 14:52
Hmm, mijn email adressen doen het ook niet meer, maja ik heb al een hele tijd niet ingebeld bij TMF web. Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon een schoonmaak actie gehouden hebben en iedereen die al een tijd niet meer ingebeld heeft eraf gelazerd hebben. Het enige wat ik raar vind, is dat er geen waarschuwing geweest is, dus daarom vraag ik me af of dit dus klopt. Maar goed ik ging er al langer vanuit dat ik een keer afgesloten zou worden.

We zullen zien.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• The Stimp!
Aan de prijzen en snelheden die daarbij horen te zien is de site al een hele tijd niet meer aangepast.... :? Dit stond er een jaar geleden ook al op en de snelheden zijn toch al een paar keer verhoogd?? ;)

• The Stimp!
Luuk1983 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:13:
Hmm, mijn email adressen doen het ook niet meer, maja ik heb al een hele tijd niet ingebeld bij TMF web. Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon een schoonmaak actie gehouden hebben en iedereen die al een tijd niet meer ingebeld heeft eraf gelazerd hebben. Het enige wat ik raar vind, is dat er geen waarschuwing geweest is, dus daarom vraag ik me af of dit dus klopt. Maar goed ik ging er al langer vanuit dat ik een keer afgesloten zou worden.

We zullen zien.
Ik heb toen wel een keer een waarschuwingsmailtje gehad daarover, dat ik een keer in moest bellen om mijn mailadres te houden. Dat heb ik toen braaf gedaan (nostalgie dat geratel van een modem ;) ) Maar nu heb ik niks gehad...

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01-2025
Hier helaas ook niet bereikbaar. Mijn mailserver staat ingesteld om de zoveel tijd mail op te halen. Nu alleen maar foutmeldingen. Laatste mailtje is van 27 november.

• Luuk1983
ineens deed bij mij TMF web het weer nu om een uurtje of 15:15 (29/11), dus misschien toch een server crash/stroomstoring etc. Er zal nog een aantal mail in de mailbox, dus het lijkt dus op een tijdelijk probleem. _/-\o_

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-02 16:55

markvt

Peppi Cola

Lijkt inderdaad een probleempje geweest te zijn mijn tmfweb accounts leverden net weer wel mail af hier :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Ik heb nog steeds een emailadres bij superweb wat ik af en toe voor reclamezooi gebruik, maar superweb [ "those were the days ;) ] zelf bestaat al niet meer ( overgenomen door uwnet ? -> www.superweb.nl). Ik vraag me wel af wie dan de kosten voor dergelijke emailadressen betaalt, misschien laat uwnet uit coulance die superweb-emailadressen bestaan.Maar ja, voor hetzelfde geld worden ze op een dag gewoon ge-activeerd.

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 10:30

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:25:
Ik heb nog steeds een emailadres bij superweb wat ik af en toe voor reclamezooi gebruik, maar superweb [ "those were the days ;) ] zelf bestaat al niet meer ( overgenomen door uwnet ? -> www.superweb.nl). Ik vraag me wel af wie dan de kosten voor dergelijke emailadressen betaalt, misschien laat uwnet uit coulance die superweb-emailadressen bestaan.Maar ja, voor hetzelfde geld worden ze op een dag gewoon ge-activeerd.
Hoezo kosten? Dat zijn de kosten voor een domeinnaam. En vervolgens laten ze uwnet mailserver het werk voor superweb.nl doen. Zo duur is dat allemaal niet.

• Luuk1983
Ik krijg alleen met vertraging de mail binnen van de afgelopen dagen :P Ik ontvang nu nog steeds berichten van zondag, misschien toch een servercrash en dat ze met terugwerkende kracht de backups er doorheen trekken?

• The Stimp!
Bij mij werkt ook alles weer.... Ik krijg wel nog mailtjes binnen die ik al gehad heb. _/-\o_
Pagina: 1