Toon posts:

Plasma/LCD scherm als monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben momenteel op zoek naar een 2-tal plasma/lcd schermen om te gebruiken in een dual-screen opstelling. Dit geheel wordt aangestuurd door een computer. Wij hebben tot voor kort 2 plasma's gehad van philips (de 37FD9944 om precies te zijn), echter is 1 van de 2 schermen tijdens transport met flighcase en al van een vrachtwagen gevallen en hierbij is het scherm total-loss verklaard.

Om deze opstelling weer goed te krijgen zijn wij nu dus op zoek naar 2 nieuwe schermen (aangezien die philips schermen niet meer leverbaar zijn en 2 verschillende schermen geen gezicht is). Nu ben ik zelf aan het zoeken geweest, maar ik zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer.

Wat wij willen: scherm zonder luidsprekers, dus puur alleen een scherm. Hoge resolutie, ik lees van alles over hdtv etc, maar heb eigenlijk geen idee hoe of wat. De philips schermen komen maximaal op 1024x768, en dat is toch eigenlijk net iets te laag. Gezien het feit dat de philips schermen wel over ingebouwde luidsprekers beschikt, zouden de nieuwe schermen nog een tikje groter kunnen dan 37", 42" zou dus mooi zijn.

Hopelijk dat jullie me verder kunnen helpen, budget ligt tussen de 7500-10000 euro voor 2 schermen.