Toon posts:

PC valt uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had gisteren een ander probleem dat ik ook dankzij jullie heb opgelost.
AMD Athlon 64 3500+ (S939, 2,2GHz, 512KB)
Asus A8V Deluxe, K8T800Pro (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394)
512MB x 2 (1GB) PC3200 DDR (Corsair VS1GBKIT400)
MSI NX6800SP
Arctic-Cooling Silentium T2 450 Watt max. / 350 Watt continuous Power
dit heb ik staan.
gisteren en vandaag alles geinstalleerd. alles loop lekker. ik ben bezig met photoshop. pc valt uit en start opnieuw op. maar dat doet hij nu elke keer net na dat ik me log in password heb ingevoerd. ik weer formateren en installeren. precies het zelfde iemand enig idee?

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-05 22:17
Hm.. Klinkt als een voedings probleem. Hoewel je voeding deze setup wel zou moeten kunnen trekken.

Ik heb dezelfde mobo, zelfde proc en ook 1024 MB ram, en ik draai daarnaast 2X WDraptor in raid0 en een XFX 6800Ultra + 2 optical drives, en dat word allemaal getrokken door een Maxpower 350 Watt voeding.

Dus hoewel jouw voeding dit zeker zou moeten kunnen trekken, kan ik zo snel even geen andere reden verzinnen waardoor je PC zomaar uit zou kunnen vallen.

Mischien je geheugen timings? Wat zijn je temps van je processor trouwens? Kan zijn
dat je moederbord vind dat je processor te warm word en dat hij hem daarom uit gooit.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:20

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Test je geheugen eens met Memtest, test je harde schijf met een diagnostische tool (zie Opslagmedia en I/O controller faq).

Daarnaast moet je toch even kijken naar je temps (zoals N00B01 aangeeft).

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
had ik al gedacht maar de is het niet ze komen niet boven de 35 graden. ik zal de testen eens uitvoeren. het rare is dat alles splinter nieuw zeg maar zaterdaf gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij heeft het iets met mij deamon tools te maken, want zo gauw ik die benader valt ie uit.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-05 13:57

FlyEragon

Alien Monkeys

als je een windows reinstall hebt gedaan is het ook zaak om op te letten wanneer het misgaat. Dus je zou het moeten weten welk programma mogelijk de boosdoener is.

[ Voor 5% gewijzigd door FlyEragon op 29-11-2005 19:59 ]

Verwijderd

veilige modus gebruiken, d-tools uninstallen en kijken of dat wat oplost?

Verwijderd

Topicstarter
das dus ook het probleem op het moment dat ik uninstall doe valt hij ook uit :(

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Installeer je toevallig IDE-drivers tijdens de installatie van Windows? Als dit niet nodig is, NIET DOEN! Zou best de oorzaak kunnen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ik installeer ze niet zelf. maar volgens mij gebeurt dat automatisch tijdens het installeren van windows. of is dat niet zo?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 17:34 ]

Pagina: 1