Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:08

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Mijn vorige mp3speler met FM radio is gejat, nu heb ik een Philips HDD120 gekocht. Een mooi dingetje met 20GB, maar geen FM radio.

Nu wil ik een hele simpele portable FM radio, waar ik voorkeuzezenders kan opslaan en eigen oordoppen kan aansluiten. Meer hoeft dat ding niet te kunnen.

Ik dacht eerst aan de goedkoopste mp3speler met FM functie. Echter heb je met deze dingen gewoon zeer slecht ontvangst (heb er al 1 gehad) en ze zijn toch nog gauw 40 Euro.

Waar kun je zulke dingen krijgen en wat kosten ze?

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04:19
Ik heb zelf een Philips/Nike radio, gebruik hem alleen op m'n werk. Heb 'm nu ongeveer een jaar, werkt perfect, ontvangst is goed, enigste wat je kan instellen zijn 10 radiozenders. Heb hem toen vnl gekocht omdat 'ie spatwaterdicht is, maar ben er zeer tevreden over. Er gaat één aaa batterij in, waar ik ongeveer 4 dagen mee doe (gemiddeld 20 uur speeltijd).

Meer info : http://www.consumer.phili...YF4UW3J0RMRCSHQFHKFSESI5P

[ Voor 3% gewijzigd door Wobcat op 29-11-2005 07:16 . Reden: url aangepast ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Aha, precies wat ik zoek, echter 50 Euro is een hoop geld voor zo'n ding....

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Er liggen bij de blokker ook heel simpele fm ontvangers voor 1 of 2 euro. Ik weet niet of het wat is, maar je kunt je er neit echt een buil aan vallen. :9

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
leuk_he schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:45:
Er liggen bij de blokker ook heel simpele fm ontvangers voor 1 of 2 euro. Ik weet niet of het wat is, maar je kunt je er neit echt een buil aan vallen. :9
Klopt, die heb ik ook al gezien. Ze zijn goedkoop, FM, eigen doppen, zeer klein. Eigenlijk perfect. Ik vroeg me alleen af of zoiets dan ook digitaal met voorkeuzezenders was :)

Maar als dat niet onder de 20 Euro te krijgen is wordt het wel zo'n 2 euro blokker ding

• poepkop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Nou zo'n blokkerding krijgt mijn moeder wel eens gratis van radio rijnmond als ze daar is geweest... maar je hebt al geen ontvangst meer in je jaszak en de oordopjes zijn na 2 weken stuk... niet doen dus ;)

Mijn oude Msi megastick was altijd wel goed, alleen die heb ik geruild omdat er een fout in zat waardoor de oordopjes te veel stroom kregen ofzo en kapot gingen. Ik weet niet of dat al gefixt is, dat is immers 3 jaar geleden (128mb versie). Nu heb ik een decktron i-mpia (toen tegen inkoopprijs gekregen voor 280, maar die zal nu wel een stuk goedkoper zijn), leuke functies:
- pitch control
- fm radio & voorkeurszenders
- fm -> mp3 recording (leuk voor dance department opnemen bijv)
- 256mb
- doet het nogsteeds!
- 2x line in
- equalizer
- 256mb
- kleur van het scherm veranderen *jeeh* :*)

[ Voor 61% gewijzigd door poepkop op 29-11-2005 14:55 ]

Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:41

ralpje

Deugpopje

Erazzzer schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:49:
[...]

Klopt, die heb ik ook al gezien. Ze zijn goedkoop, FM, eigen doppen, zeer klein. Eigenlijk perfect. Ik vroeg me alleen af of zoiets dan ook digitaal met voorkeuzezenders was :)

Maar als dat niet onder de 20 Euro te krijgen is wordt het wel zo'n 2 euro blokker ding
Is niet met voorkeuzezenders, maar een scanradio. Oftewel: je drukt op die ene knop die op dat ding zit, en hij zoekt een zender. Je drukt nog een keer op die knop, en hij zoekt de volgende zender.
Net zo lang tot je het zat bent, en wat langer op die knop drukt, dan gaat 'ie uit :+

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mijn ervaring met die dingen is dat je bij die scan ook vaak ruis te horen krijgt, vind zon scanradio niet echt handig, vooral als je ook nog een bepaald radiostation wilt, zoeken is helemaal lastig met zon ding.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

ik heb ooit ook zo'n 1 euro scan radio gekocht bij blokker of trekpleister, maar die zijn echt bagger, slechte ontvangst, bagger geluid, (natuurlijk niet de bijgeleverde oordopjes gebruiken)..

Test hem voor je het koopt, neem je eigen baterijen mee, dan kunnen ze daar neit voer vallen. En je weet meteen wat de ontvangst binnen is.

check ook even de zoek, het zijn wel oude hits maar daar hebben ze het wel over 40 piek (guldens) / 20 euro, dus dat was mogelijk
Portable Radio
gadget wanted: Klein radiootje

[ Voor 32% gewijzigd door jeanj op 29-11-2005 23:19 ]

Everything is better with Bluetooth

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04:19
Even een update, die philips/nike radio waar ik het over had (zie hierboven ergens) is nu in de aanbieding bij dixons, €29,99 ipv €49,99.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30
Ik denk dat Erazzzer na bijna een maand wel een keuze heeft weten te maken. Bedankt voor de mededeling, maar dit topic gaat dicht. ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.