Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Prijzen Cowon A2... kloppen nog steeds niet

Pagina: 1
Acties:

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 14:58
Ik heb nu een aantal keer de prijzen van de Cowon A2 (zowel de 20 als 30GB versie) te veranderen, maar er gebeurd niets. Eerder was gezegd dat iig het probleem dat AdvancedMp3Players.com ex. BTW was opgelost, maar mijn prijsopgave is in het niets verdwenen.... kan iemand het ff proberen?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ik heb de prijzen zonder problemen kunnen aanpassen. Op de normale methode, via het edit icoontje achter de shop/prijs, die de user eveneens gebruikt. :)

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 14:58
Zeg Longboard, hij klopt nog steeds niet. Het moet iets van 500,57 zijn zonder verzending en 507,57 met verzending en ik zie hem er niet eens tussenstaan.... kun je dit ff fixen... ik word er een beetje gek van.... :/ :? :'(

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Helaas is BZ niet de juiste plaats voor dit soort meldingen. :) Je kunt dergelijke meldingen dan ook beter via het meldpunt aan ons doorgeven. Zoals in de FAQ staat vermeld:
Ik heb een fout in de Pricewatch gevonden!

Fouten in de Pricewatch, zoals verkeerde prijzen, dubbele producten, verkeerde verzendkosten, enzovoorts, kun je het beste melden door eerst op het prijs-edit-knopje ( Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/edit.gif ) te klikken en vervolgens het alert-knopje ( Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/pw/alert.gif ) te gebruiken om een admin te waarschuwen. Deze meldingen komen dan in het zogenaamde Pricewatch Meldpunt, alwaar een van de frontpage admins de melding zal bekijken en verwerken. Hierdoor houden wij een schone en jullie een actuele Pricewatch. Een topic openen is ook een optie, maar liever alleen voor structurele zaken, niet voor enkele foutjes.