Huub Huub Barbatruc!
En wat heb je zoal zelf geprobeerd om dat uit te zoeken?
We zijn nl. niet je persoonlijke PS-handboek
We zijn nl. niet je persoonlijke PS-handboek
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
kheb op google gezocht.
En photoshop afgezocht bij exporteren en bij imageready.
Maar niks gevonden. Ook geen geadvanceerd menu ofzo erovoor gevonden.
Nu vraag me ik dus af....kan het uberhaupt wel?
En photoshop afgezocht bij exporteren en bij imageready.
Maar niks gevonden. Ook geen geadvanceerd menu ofzo erovoor gevonden.
Nu vraag me ik dus af....kan het uberhaupt wel?
Huub Huub Barbatruc!
Als je andere programma`s je html code laat uitpoepen zal er nooit code uit gaan komen zoals html bedoelt is. Gebruik dus gewoon de standaard export to html en als dat werkt dan moet je imho niet verder kijken.
Als je wel verder wilt kijken kan je het beste een goede html cursus gaan opzoeken en eerst dit zelf leen zodat je je design netjes kan opzetten in correcte html.
Als je wel verder wilt kijken kan je het beste een goede html cursus gaan opzoeken en eerst dit zelf leen zodat je je design netjes kan opzetten in correcte html.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Oneens.disjfa:
Als je andere programma`s je html code laat uitpoepen zal er nooit code uit gaan komen zoals html bedoelt is.
Dit is niet per definitie zo.
En "zoals HTML bedoeld is" is ook betrekkelijk, want wat is nou de "bedoeling" van HTML?
Je kunt wel stellen "...zal er nooit 100% semantisch correcte HTML, of IE, FF en Opera- 'compatible' (lees, er hetzelfde uit ziet in) code uit worden gepoept" of iets in die geest.
Eens.disjfa:
Als je wel verder wilt kijken kan je het beste een goede html cursus gaan opzoeken en eerst dit zelf leren zodat je je design netjes kan opzetten in correcte html.