Toon posts:

P5p800 problemen 2DE POGING

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb reeds de faq gelezen enz. En word er niet wijzer aan want ik aan mijn probleem kan doen.
We zijn begonnen met een oude case met een voeding (280w) en onze pretlijst is p5p800, p4 3.0 64 bit, en 2 harde schijven
simpel grafisch kaartje. En we zijn er achter gekomen dat onze voeding niet zwaar genoeg was dus zijn we een nieuw gaan halen (400w). Tegelijk was ons probleem van de 24 pins connector opgelost. door voeding we sluiten alle kabels aan. (ook die 4pins naast fan) . die met 2 gele en 2 zwarte kabels. Als we onze voeding dan opzetten en op de on knop drukken draait de fan heel eventjes max 3 sec endan stopt hij weer. (led op moederbord brand ook) Dan moet ik voeding afzetten tot led uitgaat voeding weer opzetten endan kan ik weer door op de on knop te drukken de fan heel eventjes laten draaien. Kan iemand mij vertellen aan wat die zou liegen of hoe ik dit kan oplossen

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12-2025
probeer eens te booten met zo weinig mogelijk hardware. Harde schijven eraf, maar 1 reep geheugen erin, alle pci slots vrij etc. Hoe ver kan je dan komen met booten?

Edit: het kan misschien ook nog liggen aan verkeerd aangesloten stekkertjes voor de reset knop, aan en uit knop en zo.

[ Voor 27% gewijzigd door ---RRR--- op 28-11-2005 23:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niets steeds zelfde reset en power on steken goed en met reset uitgetrokken kom ik ook maar even ver maar het rare vind ik als ik voeding afzet blijft ledje nog 5 sec branden endan als het uitga en ik zet voeding terug op dan pas kan ik fan terug evenetjes laten draaien. Dus ik denk dat het aan iets anders liegt.

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12-2025
Dat het moederbordledje later uitgaat is normaal. Hoef je je daar al geen zorgen meer over te maken.

Ik gooi ook maar een idee in de lucht nu, haal je biosbatterij eens eruit en boot dan eens.

Verwijderd

Topicstarter
Ook niet maar toch bedankt maar heeft niemand anders dit ooit meegemaakt ?

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-03 16:57

Hendal.

Chocolate moose

Damn probeer een een cursus nederlands of zo want hier valt weinig van te snappen.

Heb je er wel geheugen in want dat staat niet in je SP
Heb je wel een koeler op je proc.? Staat niet in je SP
Geeft het mobo een foutmelding? Wat geeft je manual als oplossing?
Enz.
Enz.
Dus neem de hangen en opstartproblemen shooter eens door uit de faq.(denk dat je dit nog niet gedaan hebt.)

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Helaas, dit topic voldoet nog steeds niet aan PMG Beleid. En verzin de volgende keer eens een dekkende topictitel, want dit slaat nergens op natuurlijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.