[MCE 2005]Beeld zwart na starten windows

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Topicstarter
Heren,

Het volgende probleem waar ik even niet uit kom! Ik heb een MCE pc met de volgende specs:
Voorheen:

Sempron 2400+
MSI kt600 bord
512MB DDR
Asus Ati 9600 pro (256MB)

Nu:

Athlon 64 3000+
Asus K8N-E
512MB DDR
Asus Ati 9600 pro (256MB)

Deze pc zit op een Philips 55CM KTV via S-Video en hangt niet aan een monitor.
Als ik MCE kaal installeer werkt alles goed en ben ik klaar om alle drivers te installeren.
Volledig op de TV geinstalleerd en ingesteld. Zodra ik nu echter de videokaart drivers installeer en opnieuw opstart krijg ik beeld totdat hij het boot splashscreen afsluit en wil doorstarten. Op dat moment worden namelijk de videokaart drivers geladen. Hierdoor heb ik ook oudere drivers geinstalleerd zonder effect.... Het probleem blijft dus.... Dit is in beide configuraties zo! Op de tv springt het signaal ook van S-VHS naar AV. Het signaal verdwijnt dus gewoon. Zonder de drivers werkt de videokaart perfect op de TV. Is het mogelijk ergens aan te geven welk tv signaal(PAL/NTSC) hij moet gebruiken? Heeft iemand nog een suggestie met wat ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:28
Als je nu ff een monitor er aan hangt en daarna aan je driver uitlegt dat er geen monitor aan hangt ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Topicstarter
Ook al gedaan maar op de een of andere manier pikte hij dat niet met de 5.11 drivers misschien wel met de 5.8. Zal nog even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Topicstarter
Ik weet nu ongeveer wat het probleem is!
Het is namelijk zo dat mijn TV niet herkent word door CCC op een of andere wazige manier. Hierdoor moet ik de Force tv detection aanzetten wil deze een tv zien. Als ik dit gedaan heb werkt alles perfect. Totdat de pc uitgaat en ik er weer een monitor aan moet hangen om alles in te stellen. Mijn oude 9600XT deed dit niet. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Topicstarter
Verder niemand met een idee :!?
Nou ja dan maar eens kijken of ik deze kaart kan ruilen voor eentje die wel wil booten op tv-out.