Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] Wat is dit voor soort kabel, en waar kun je het kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn laptop ben ik opzoek naar zown kabel:

Afbeeldingslocatie: http://www.jdc.sk/images/kabel-NB-3pin.jpg

Ze noemen het mickey mouse, althans ik dan.. Heb het ergens gehoord.
Maar nu vraag ik me af, wanneer kan je deze kabels kopen? of wat is een andere naam voor dit soort kabel ?

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Gewone een voeding kabel wat van je adapter naar je stopcontact gaat. Elke electro gerelateerde shop heeft dit.

Revive the guild!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
http://www.perfectsystems.nl/info.asp?Info=67172
Zoiets?
(klik even op afbeeldingen)

[ Voor 21% gewijzigd door MYST op 28-11-2005 22:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jelte,89 schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:03:
Gewone een voeding kabel wat van je adapter naar je stopcontact gaat. Elke electro gerelateerde shop heeft dit.
Dat weet ik, maar mijn andere laptop heeft een platte met 2 pootjes.
En deze heeft 3 ingangen, dus voor mij vrij onbekend heb hem zelf nog nooit eerder gezien.

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 10:40

rik

Gewoon een variant met aarding, sommige laptopmerken zoals HP hebben deze in gebruik.

• Wolf87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-11 18:38
Afbeeldingslocatie: http://www1.nl2.conrad.com/m/6000_6999/6000/6080/6083/608343_BB_00_FB.EPS.jpg

bedoel je die?

zie conrad: Bestnr. 608343-08

fout gelezen

[ Voor 8% gewijzigd door Wolf87 op 28-11-2005 22:23 ]

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:43
Voedingsplug met haakse europlug naar "compaq" stekker, zo heet het in het cataloogje van de lokale electroboer, ordercode net14, 1.8 meter, zwart, kost 3,90 euro's.
Mijn (compaq) laptop voedingsadapter gebruikt hetzelfde, dus het moet zeker te verkrijgen zijn, bij de zichzelf respecterende electroboer, of desnoods bij een lokale compaq-dealer (je computerboer kan dit ook ongetwijfeld bestellen).

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

naftebakje schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:18:
Voedingsplug met haakse europlug naar "compaq" stekker, zo heet het in het cataloogje van de lokale electroboer, ordercode net14, 1.8 meter, zwart, kost 3,90 euro's.
Mijn (compaq) laptop voedingsadapter gebruikt hetzelfde, dus het moet zeker te verkrijgen zijn, bij de zichzelf respecterende electroboer, of desnoods bij een lokale compaq-dealer (je computerboer kan dit ook ongetwijfeld bestellen).
Mijn Acer heeft het ook, gewoon electroboer dus :)

[CM] Flightcase Mod

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Same op mijn IBM (nou ja van baas....)

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 13:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

En asus(-sen) van mn pa hebben het ook ;)

• Eisenhower
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-10 10:48
Heel veel compaq's hebben deze!

De oude armada's bij mij op het werk ook.

We hebben nog er iiig heel veel van liggen :Y)

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:12
Mijn Acer heeft er ook zoeen, Alternate heeft ze volgens mij ook op voorraad....

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 21:15
zoek maar eens op mickeymouse kabels ;)

I've GoT a solution

• nugscree
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-10 12:15
Als ik me niet vergis noemen ze deze kabels compaq kabels omdat alle compaq pc's(of was het nou laptop's) met deze stroom kabel worden geleverd

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-11 22:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Het is idd een Compaq Laptop adapter snoer. Compaq is ooit begonnen met het gebruik van deze stekker. Inmiddels gebruikt (gokje) 90% van alle laptop adapters deze kabel en is bij de betere computer-/electronica winkel te koop.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
deepbass909 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:03:
Het is idd een Compaq Laptop adapter snoer. Compaq is ooit begonnen met het gebruik van deze stekker. Inmiddels gebruikt (gokje) 90% van alle laptop adapters deze kabel en is bij de betere computer-/electronica winkel te koop.
Idd, bergen merken die die plug gebruiken. Wij noemen ze ook altijd mickeymouse. En idd, een hoop (electronica/computer)winkels hebben die dingen gewoon op voorraad. (Ik heb ze ook liggen hier @ work)

• pcnerd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-04-2022

pcnerd

Jump!

www.electronica-online.nl

kijk ff bij:
kabel & konnector, voedingskabels, ik denk dat je de "N.CABLE-712 - Netsnoer" zoekt:
http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=2712

ps.winkel is betrouwebaar, alleen duurt t wel 5 dagen voordat je het binnenhebt.

Take a parachute, and jump!

Pagina: 1