sinds kort doet mijn compu raar, windows is traag tijdens het opstarten en het lijkt erop dat er sommige (of alle) drivers niet worden geladen. hier een opsomming van probs :
- ziet geen netwerkkaartjes
- geen geluid , beeld doet het wel goed .
- kan wmp en andere programma's niet openen, krijg de melding "onvoldoende geheugen beschikbaar. kan bewerking niet uitvoeren"
- verder heb ik een spel proberen op te starten , dat gaat maar na 1 min kapt ie ermee.
ik heb geprobeerd mijn mobo drivers te updaten maar dat lukte ook niet. vervolgens ben ik maar windoes xp opnieuw gaan installeren, en dat had succes . helaas was het succes voor korte duur (10 min ) want na de eerste reboot deet i het weer als vanouds. verder heb ik mijn geheugen bankje getest met memtest, ook een ander reepje mocht niet helpen. een bios update evenmin.
iemand enig idee????
ps hier zijn mijn specs
mobo : dfi lanparty nf3 250 gb (socket 754)
proc : AMD athlon 64 3000
mem: 512 mb 3200 merkloos
video: leadtek a380 ( geforce 5950 ultra)
hd : sata maxtor 200gb
- ziet geen netwerkkaartjes
- geen geluid , beeld doet het wel goed .
- kan wmp en andere programma's niet openen, krijg de melding "onvoldoende geheugen beschikbaar. kan bewerking niet uitvoeren"
- verder heb ik een spel proberen op te starten , dat gaat maar na 1 min kapt ie ermee.
ik heb geprobeerd mijn mobo drivers te updaten maar dat lukte ook niet. vervolgens ben ik maar windoes xp opnieuw gaan installeren, en dat had succes . helaas was het succes voor korte duur (10 min ) want na de eerste reboot deet i het weer als vanouds. verder heb ik mijn geheugen bankje getest met memtest, ook een ander reepje mocht niet helpen. een bios update evenmin.
iemand enig idee????
ps hier zijn mijn specs
mobo : dfi lanparty nf3 250 gb (socket 754)
proc : AMD athlon 64 3000
mem: 512 mb 3200 merkloos
video: leadtek a380 ( geforce 5950 ultra)
hd : sata maxtor 200gb
Very funny scotty, now beam up my clothes!!!