Toon posts:

[Bluetooth audio] telefoongesprek opnemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Ik probeer gesprekken die ik met mijn GSM voer op te nemen op de pc.

Dit lukt helaas niet.
Omdat ik op wil nemen (met Sound Forge, Sony), moet ik de functie 'stereo mix' in XP inschakelen. Ik praat dan via een mic en hoor de gebelde via mijn koptelefoon. De gebelde hoort dan echter een enorme echo van zichzelf.
Nu kán ik de wave van de Bluetooth device dempen, alleen dan hoort de gebelde mij niet meer.

De opnames zijn in beide gevallen prima en vlekkeloos, alleen een gesprek met echo danwel geen gehoor verloopt doorgaans niet zo lekker...

Wie weet meer?

Sorry dat ik het niet super specifiek uit kan leggen, hopelijk is het toch min of meer duidelijk.

Groet, Wim

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-02 13:52
Ik volg je verhaal niet helemaal, maar is het niet meestal zo dat als er een echo te horen is dat dan het geluid dat uit jou boxen komt meteen weer opgevangen word door je mic?

In dat geval moet je je boxen uit zetten, en via een koptelefoon, of eventueel zelfs de oordopjes van je mp3speler het gesprek voeren, zo kan het geluid niet rond gaan zingen.

of is dat totaal niet wat je bedoelt?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Verwijderd

Topicstarter
XyritZz schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:33:
Ik volg je verhaal niet helemaal, maar is het niet meestal zo dat als er een echo te horen is dat dan het geluid dat uit jou boxen komt meteen weer opgevangen word door je mic?

In dat geval moet je je boxen uit zetten, en via een koptelefoon, of eventueel zelfs de oordopjes van je mp3speler het gesprek voeren, zo kan het geluid niet rond gaan zingen.

of is dat totaal niet wat je bedoelt?
nee, sorry :)

ik gebruik al oordopjes

toch is er een echo...