After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
liever zonder mijn kastje te verbouwen..j-a-s-p-e-r schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:45:
Of je neem een verlengkabel die je altijd in je poort laat zitten. En evt bouw je die dan zelf in je kast, als je dat wil. Klaar
't mag ook zonder fancontroller, dus alleen frontpanel, maar die moet dan wel in een leeg floppydrive slot passen.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Move DOC -> CME
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
tsja, beetje gebrek an gereedschap hier. Schroevendraaiers, hamer, paar tangen en daar houd het al bij op.....Raz- schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:29:
die heb je niet mede omdat de meeste casemodders en mensen die kant en klare baybussen kopen geen intresse hebben in een seriele of par. poort aan de voorkant van hun pc ( zelf heb ik mijn seriele poort in een 3.5" slot/frontje gepropt omdat ik hem ook nog wel es gebruik) 2 gaatjes boren ff met de figuurzaag erdoor en je bent klaar
Kan ik niet bij een of andere tent zon frontanel bestellen en dan zelf het ding "samenstellen"? Dus zelf kiezen wat voor connectors ik der in wil hebben zodat ie "op maat" gemaakt wordt zeg maar?
[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 29-11-2005 17:59 ]
Oscar Wilde
D'r zijn vast tweakers die dat voor een leuk prijsje doen voor jebartgrefte schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:58:
[...]
tsja, beetje gebrek an gereedschap hier. Schroevendraaiers, hamer, paar tangen en daar houd het al bij op.....
Kan ik niet bij een of andere tent zon frontanel bestellen en dan zelf het ding "samenstellen"? Dus zelf kiezen wat voor connectors ik der in wil hebben zodat ie "op maat" gemaakt wordt zeg maar?
Verwijderd
maar het is nergens te bestellen lijkt me
kan je niet even ergens een boormachine zoeken, dan is het echt zo gepiept...
zal ff kijken, dank voor de tip!AJK schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:55:
front X maakt / verkoopt dit soort dingen tis aleen vrij prijzig en ik weet niet of ze ook pra lee poorten hebben
Oscar Wilde