Toon posts:

[Panda Platinum Internet Security 2005] Fout in WebProxy?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Terwijl ik een website aan het maken was, kreeg ik op een zeker moment de volgende foutmelding:

"In WebProxy.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."

Ik ben dus op zoek gegaan naar wat Webproxy.exe is, en kwam erachter dat dit van Panda was, omdat Panda al begon te zeiken over gevaar vanwege laag-beveiligingsniveau(zelf-diagnose).Er worden dan drie functies van Panda uitgeschakeld: Bescherming tegen bekende bedreigingen, bescherming tegen onbekende gevaren en bescherming tegen fraude. })

Nadat ik de computer opnieuw opgestart had, en ik weer vrolijk verder ging, kreeg ik weer die foutmelding, waardoor ik besloot Panda Platinum Internet Security 2005 opnieuw te installeren. Ik kreeg na installatie en reboot, na ongeveer een kwartier werken weer die foutmelding!

Wie weet wat dit is, kan dit oplossen of heeft een tip/idee?

Alvast bedankt!

Edit 06-06-06
Probleem is inmiddels opgelost. Ik heb Panda nogmaals opnieuw geinstalleerd en nu werkt het weer perfect. Heel vreemd, want ik weet niet wat het geweest is..... :r

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 08:53 . Reden: Probleem opgelost ]