Toon posts:

P5p800 problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello

Ik heb een p5p800 mobo gekocht van asus vanwege zijn goede kwailteit en prijs.
Maar nu het probleem kheb alles in elkaar gestoke
P4 3.0 64 bit
een simpel gfx kaartjesen 2 hdd en een writer

maar het probleem is nu ik ben al speciaal een nieuwe voeding gaan halen 400w atx2 (24 pin)
en alles in gestoken en wil hem op zette en fan draait max 2 sec endan weer gedaan.
endan moet ik via voeding afzette tot led uitgaat endan voeding op endan kan ik weer fan 2 sec late draaie kan iemand mij zeggen hoe ik di kan verhelpen of hij dit ook al heeft meegemaakt of dat weet wat het probleem is

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Eén van de draden uit je voeding ziet er uit als een vierkant stekkertje. Deze moet je ook aansluiten op je moederbord, anders krijg je inderdaad de verschijndelen zoals jij die beschrijft :)

Dit stekkertje:
Afbeeldingslocatie: http://kurtkoenig.homeunix.net/dataentelecom/Voedingen_files/image008.jpg

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is reeds in gestoken en gaf geen verschil dus andere mogelijkheid?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TS, je topicstart is werkelijk niet te lezen. Het hoeft niet literair te zijn oid, maar beetje spelling, grammatica, interpunctie e.d. zouden zeer welkom zijn :o

Daarnaast inhoudelijk:
Als ik het goed lees probeer je een volgeladen systeem te troubleshooten. Dat gaat natuurlijk niet. Neem deze eens door:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Mocht je *alles* erin geprobeerd hebben en er nog niet uitkomen, dan mag je een topic starten, maar schrijf helder NL, geef volle specs en geef exact aan wat je geprobeerd hebt en wat gebeurde. Laat je dat na, dan gaat een volgende topic net zo hard dicht als deze :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.