mario64

Pagina: 1
Acties:

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ahum, aangezien ik me de laatste tijd
DE PLEURIS VERVEEL en er geen kewle games uitkomen, ben ik maar mario64 gaan spelen

heej, ik heb AL 9 STERREN
woooooooooow :)

maarnu, in de eerste episode, moet ik mario naar een eiland hoog in de lucht schieten, ik KRIJG DIT NIET VOOR ELKAAR,

weet iemand hoe of waar ik op moet richten?

* BitByter word aggressief van mario [img=15,15]i/s/frown.gif[/img] maarja, [img=15,15]i/s/frown.gif[/img]

Verwijderd

er is daar een wolk in de buurt geloof ik en je moet dan rechts bovenaan die wolk schieten.

veel plezier nog

edit:
typo

Verwijderd

Level 1:

(heb zelf mario 64 op de N64)

het begin: loop over de brug en blijf die richting volgen: als het goed is staat op het gras een grijze zuil of zo iets. Daarin zit een kanon, en als je goed schiet kom je op het eiland.

Verwijderd

Nu het topic er toch staat..... wellicht kunnen jullie fanatieke Mario-fans mij effe op weg helpen.

Het is al enige tijd geleden dat ik het heb gespeeld omdat ik er niet uit kwam, en tegenwoordig zit ik meer aan de Zelda.

Ik sta ergens bij een watertje, met daarin een gezonken schip. Ik zwem het schip binnen, en vind daar een geel-achtig blok (kan het zijn dat er een vraagteken op staat??), wat ik kapot moet rammen. Nu zit ik alleen onder water en kan dus geen vaart maken.

De laatste keer dat ik het speelde was op een N64-emulator, en zat dus met het toetsenbord te kloten. Is het mogelijk dat ik door mijn onhandige toetsenbord een bepaalde button heb gemist waarmee ik blokken onder water kan beuken?

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

onder water kun je geen knoppen beuken, je moet er dus voor zorgen dat het droog wordt, hoe weet ik niet meer uit m'n hoofd (welke level?)

ik heb 'm op de emu met alle 120 sterren uitgespeeld (!)

www.nintendocasemods.com

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik zonder Emu:)
Pagina: 1