Hallo,
ik ondervind momenteel problemen met mijn nieuwe ATI All-In-Wonder X800 256 MB kaart.
Configuratie is als volgt:
Asus A7N8X-X mobo
AMD Athlon XP 2600+ Barton
1024 MB mem.
ATI All-In-Wonder X800 256 MB AGP
Windows XP MCE
Het probleem is dat wanneer Windows opstart de computer volledig hangt (zwart scherm). Ik zie Windows nog wel booten, maar zodra hij eigenlijk naar het inlogscherm moet gaan hangt ie.
Ik heb het volgende reeds gedaan:
* schone installatie Windows
* nieuwste drivers voor mobo van Nvidia website (nForce2)
* nieuwste drivers voor VGA van ATI website
<computer hangt na de installatie van deze drivers bij de eerste reboot na installatie>
* naar safemode > drivers gedeinstalleerd
* reboot > ik kom weer normaal in Windows > ATI drivers van bijgeleverde CD geinstalleerd > reboot > weer een freeze bij het starten van Windows
* BIOS update > geen resultaat
* Google omgeploegd > niets gevonden
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? De PC is niet OC'ed en de VGA kaart is voorzien van voeding.
Bij voorbaat dank!
ik ondervind momenteel problemen met mijn nieuwe ATI All-In-Wonder X800 256 MB kaart.
Configuratie is als volgt:
Asus A7N8X-X mobo
AMD Athlon XP 2600+ Barton
1024 MB mem.
ATI All-In-Wonder X800 256 MB AGP
Windows XP MCE
Het probleem is dat wanneer Windows opstart de computer volledig hangt (zwart scherm). Ik zie Windows nog wel booten, maar zodra hij eigenlijk naar het inlogscherm moet gaan hangt ie.
Ik heb het volgende reeds gedaan:
* schone installatie Windows
* nieuwste drivers voor mobo van Nvidia website (nForce2)
* nieuwste drivers voor VGA van ATI website
<computer hangt na de installatie van deze drivers bij de eerste reboot na installatie>
* naar safemode > drivers gedeinstalleerd
* reboot > ik kom weer normaal in Windows > ATI drivers van bijgeleverde CD geinstalleerd > reboot > weer een freeze bij het starten van Windows
* BIOS update > geen resultaat
* Google omgeploegd > niets gevonden
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? De PC is niet OC'ed en de VGA kaart is voorzien van voeding.
Bij voorbaat dank!