Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Topicstarter
Ik zoek een PDA met telefoon functie. Dat komt nog niet eens zo heel vaak voor, kwam ik achter. Mijn eisen zijn

Verplicht
  • GSM
  • Uitbreidbaar met SD geheugen
En ook graag
  • WLAN
  • Niet boven de €400,-
  • En wat ook belangrijk, dat ie MP3 kan afspelen op een beetje fatsoenlijke kwaliteit
Wat niet nodig is, is:
  • GPS
  • Digitale Camera
  • Aansluiting op TomTom mogelijk
  • enz
Er zijn maar weinig betaalbare PDA's met GSM functie. Welke ik ben tegengekomen is de HP iPAQ H6340, maar ergens anders in dit forum las ik dat die belfunctie erg slecht was, en dat is toch wel een van de dingen die ik er graag wil. Kan iemand daar meer over zeggen, of weet iemand een PDA die ook aan mijn eisen voldoet?

[ Voor 16% gewijzigd door Ale-Gu op 28-11-2005 19:33 ]

Hier zou uw advertentie kunnen staan

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Volgens mij zoek je *echt* niet goed.

Elke provider heeft tegenwoordig wel PDA's op Windows Mobile of Palm OS in de aanbieding. Deze zijn ook vaak los te koop. Wat jij aan eisen stelt is zo algemeen dat zowat elke smartphone voldoet aan jouw eisen.

Ik noem de iPaq messenger, de i-mate JAM, de Palm Treo 600 en 650, de HTC Apache etc. etc.

Alors.

Verwijderd

Ik zat net ook is wat te zoeken mischien is dit wat voor jou: http://koopjes.marktplaat...uoMC053djvD1XaLIA%3D&df=1

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

:|

Hint: de Palm Lifedrive heeft geen GSM functie

Alors.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
I-mate k-jam AKA qtek 9100 AKA mda vario :) google helpt ook wel. Of telecom winkel binnenstappen.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:42

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

De vraag is: PDA met telefoonfunctie of telefoon met PDA functie. Die laatste komt tegenwoordig redelijk veel voor.

Life is not about specs, it is about joy!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Topicstarter
Ik moet inderdaad een PDA met GSM functie hebben, dat is het belangrijkst, en dus geen smartphone. En als je ook nog kijkt naar mijn budget hou je er eigenlijk nog maar weinig PDA's over.

Maar ik vroeg me dus af of er nog vergelijkbare producten waren als de HP iPAQ H6340, en ervaringen wat betreft het bellen.

EDIT: ik heb wel gezocht, maar wat me op valt is dat een PDA vaak wordt gebruikt ism met een Navigatiesysteem, en dat is dus voor mij totaal onbelangrijk, maar MP3's luisteren weer wel, en daar lees je niks over

[ Voor 27% gewijzigd door Ale-Gu op 28-11-2005 20:56 ]

Hier zou uw advertentie kunnen staan

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

EDIT: ik heb wel gezocht, maar wat me op valt is dat een PDA vaak wordt gebruikt ism met een Navigatiesysteem, en dat is dus voor mij totaal onbelangrijk, maar MP3's luisteren weer wel, en daar lees je niks over
Da's onzin. En wat dan nog? Als je geen GPS aan het gebruiken bent, kun je best MP3's ermee luisteren.

Zoek een paar modellen uit en lees eens de reviews.

Alors.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hier is echt wel genoeg over te vinden. Er zijn regelmatig topics over PDA's met telefoonfunctie (in GT) en over telefoons met PDA functies (in I&T).
Dit topic gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.