Hallo, ik zoek dus een game waarbij je een agent bent. Ik weet niet of deze bestaat, maar ik wil graag de good guy uithangen. Politie auto/motor hebben, af en toe patrouilleren, dreigende situaties uitzoeken, bemiddelen. Snelheidsduivels van de weg drukken, of af en toe een schietpartij of overvalletje hier, gijzelingetje daar. Dit lijkt me geweldig. Ik zit in San Andreas ook in een zijstraatje af te wachten tot er een aso voorbij rijd om hem dan met gillende sirenes achterna te gaan en tot stoppen te dwingen. Maar is er een game die 100% gericht is op dit plezier? Ik ben op zoek geweest maar helaas niks kunnen vinden...
de enige die ik weet is police quest (geweldige serie btw), maar da's al behoorlijk oud 
Je had ook nog die true crimes streets of la, maar daar vond ik niets aan.
Je had ook nog die true crimes streets of la, maar daar vond ik niets aan.
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
SWAT is een spel waarbij je constant de politie speelt, maar dat is een shooter. Ik weet niet of je daar ook in geinteresseerd bent...
nee, liever met het verkeer en allerdaagse situaties, is true crime niet iets voor de xbox? ben namelijk vergeten te melden dat ik het voor de pc zoek...
In ieder geval grappig om te lezen dat er nog mensen zijn die niet alleen maar alles op willen blazen, maar juist 'the good guy' uit willen hangen ... reeds.
on topic : kan zo snel niet zo'n spel bedenken ( flauw : half-life blue shift )
on topic : kan zo snel niet zo'n spel bedenken ( flauw : half-life blue shift )
Ad Astra Per Aspera
True Crimes is ook voor de pc, NGC, Gamecube, PC lolz... misschien zelfs de Gameboy Classic. Helaas is het niet echt het meest..optimale spel maar als je good cop wilt spelen, het kan...
There is no place like ::1
heb net screenshots en filmpjes bekeken van true crime, het is een beetje gta achtig, en ik zie niet echt een verband met de politie..
kennen jullie die reclame van De Cock? waarbij hij zogenaamd "aangifte" doet, terwijl hij zit te gamen. Die game zal wel niet bestaan, maar daar was hij dus ook een copper ...
kennen jullie die reclame van De Cock? waarbij hij zogenaamd "aangifte" doet, terwijl hij zit te gamen. Die game zal wel niet bestaan, maar daar was hij dus ook een copper ...
Dat is iets in de richting van A2 racer van davilex volgens mij.
http://www.tweakers.net/reviews/6
het is alleen al reddelijk oud. 1997 of 1998
[ Voor 51% gewijzigd door Justifier op 28-11-2005 19:28 ]
True Crime is er ook voor de PC, maar die wil je echt niet spelen (
). Daarbij ben je geen onverdeelde goeierik...
A2 racer? Dat is gewoon een illegale race, verder helemaal noppes. Hoe verschillend van de vraag van Thrilled wil je het hebbenJustifier schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:27:
[ Voor 67% gewijzigd door Brent op 28-11-2005 19:30 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
daarbij ben je geen agent, een illegale straatracer eerder, en je kan alleen racen..
Dat is een afschuwelijk spelJustifier schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:27:
Ik denk niet dat zo'n spel bestaat, als het wel bestaat is het al heel oud.
Denk dat je het beter bij gta kan houden, zijn er toevallig geen mods die dit kunnen?
Als er echt helemaal niks is kan je atlijd nog je poppetje in gta een politie uniformpje geven!
Denk dat je het beter bij gta kan houden, zijn er toevallig geen mods die dit kunnen?
Als er echt helemaal niks is kan je atlijd nog je poppetje in gta een politie uniformpje geven!
[ Voor 3% gewijzigd door Spitie op 28-11-2005 19:52 ]
Signature
Speel een combinatie van Need for Speed (geen idee of de nieuwere versies de mogelijkheid geven om politie te spelen, maar de wat oudere versies in ieder geval wel) en shooters zoals SWAT en Rainbow Six
The devil is in the details.
Binnenkort komt het spel "25 to life" uit. Ik weet niet precies wat voor spel het is, maar gisteren bekeek ik toevallig eent trailertje van dit spel. In deze game kun je voor de zijde van politie en bad guy kiezen.
Hmm, het is dus een soort third-person shooter, dus ik weet niet of dit jouw game is...
Linkje naar gamespot.
Misschien is de Police Quest Swat serie wel wat voor jou, zoals eerder al gezegd. Vergeet vooral niet de eerste twee delen, aangezien dit geen shooters zijn, maar een soort RTS/RPG
.
Hmm, het is dus een soort third-person shooter, dus ik weet niet of dit jouw game is...
Linkje naar gamespot.
Misschien is de Police Quest Swat serie wel wat voor jou, zoals eerder al gezegd. Vergeet vooral niet de eerste twee delen, aangezien dit geen shooters zijn, maar een soort RTS/RPG
Verwijderd
True Crime New York..!! veel beter.. je speelt ook echt een politie agentje..
moet je loon ophalen ensow.. drugs,wapen evidence enz inleveren.. autos kopen..
auto's overnemen d.m.v je badge te laten zien.. relschoppers pakken , achtervolgingen , vechtende zwervers aresteren.. tot het in me kaar timmeren en arresteren van een grote drugs baron..enz enz.. je hebt de keuze door mensen te killen of ze gewoon in wat voor een situatie dan ook te aressteren..zodat je meer een GoodCop word..en doe je dat niet .. dan zul je weer in je blauwe pakkie overstraat relschppertjes enso moeten arresteren en bewijzen dat je het wel kunt.. en doordat je een goodcop word.. krijg je ook meer hogere ranks..
Als er een cop game is die een beetje aan jou verwachtiging moet doen is het True Crime..New York..
Beetje.. Ala GTA maar dan door de ogen van een Politzei
moet je loon ophalen ensow.. drugs,wapen evidence enz inleveren.. autos kopen..
auto's overnemen d.m.v je badge te laten zien.. relschoppers pakken , achtervolgingen , vechtende zwervers aresteren.. tot het in me kaar timmeren en arresteren van een grote drugs baron..enz enz.. je hebt de keuze door mensen te killen of ze gewoon in wat voor een situatie dan ook te aressteren..zodat je meer een GoodCop word..en doe je dat niet .. dan zul je weer in je blauwe pakkie overstraat relschppertjes enso moeten arresteren en bewijzen dat je het wel kunt.. en doordat je een goodcop word.. krijg je ook meer hogere ranks..
Als er een cop game is die een beetje aan jou verwachtiging moet doen is het True Crime..New York..
Beetje.. Ala GTA maar dan door de ogen van een Politzei
Pagina: 1