een vriend van me heeft een nieuwe pc , met labtec 2.0 boxen (niets speciaal) nu de boxen ruisen volgens hem , speelt muziek af al wat je wil , maar ruis . en ze ruisen precies met de muis mee als je me begrijp . wat zou dit kunnen zijn
Wat een onoverzichtelijke start post vat er niks van. Kan je wat duidelijker zijn, en heb je al andere boxen geprobeer of andere geluids kaart.vezz schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:24:
een vriend van me heeft een nieuwe pc , met labtec 2.0 boxen (niets speciaal) nu de boxen ruisen volgens hem , speelt muziek af al wat je wil , maar ruis . en ze ruisen precies met de muis mee als je me begrijp . wat zou dit kunnen zijn
Of mischien de drivers updaten.
waarom gebruik je geen punten
Heeft hij toevallig een onboard geluidskaart?
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
sorry voor mijn onduidelijkheid...ik moest nogal snel typen ! het is dus zo : een vriend van mij heeft een nieuwe computer gekocht , met onboard geluidskaart . de boxen zijn van labtec (2.0) en hij ervaart er ruis mee . zo een lichte ruis , hij hoort de muziek nog enz ! ik weet niet goed hoe het te verwoorden . als hij zijn muis beweegt , is het precies alsof de ruis "veranderd" ??
Probeer eens een muis met een draadjevezz schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:24:
en ze ruisen precies met de muis mee als je me begrijp . wat zou dit kunnen zijn
Het geluid gaat niet via USB toevallig?
[ Voor 9% gewijzigd door JuuL20 op 28-11-2005 19:12 ]
is de computer geaard?
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
En als het een usb muis is, probeer dan zo verloopje usb->ps2 mischien helpt dat.
Het is je onboard geluidskaart en de controllerchip van de muis. Ik heb exact 'tzelfde probleem gehad. Er zijn een paar oplossingen, makkelijkste is andere muispoortgebruiken, of andere geluidskaart kopen. Easy as that. Dit is niet softwarematig op te lossen.
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Niet de beste manier om dit te melden.. nogal hypochriet, Kijk hoe vol met fouten al je eigen posts staan.Little_captain schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:29:
Wat een onoverzichtelijke startpost.Ik vat er niks van. Kan je wat duidelijker zijn, en heb je al andere boxen geprobeerd of andere geluidskaart.
Of mischien de drivers updaten.
waarom gebruik je geen punten
Maar dat je ruis 'anders' word als je je muis beweegt heb ik ook gehad. Is volgens mij iets met slechte afscherming.
[ Voor 8% gewijzigd door BHQ op 29-11-2005 11:41 ]
Pagina: 1